عصر بازار

پایش محموله‌های قاچاق با دوربین‌های راهداری

عصر اعتبار- رئیس پلیس آگاهی ناجا با تاکید بر استفاده از تمام امکانات کشور برای مقابله با قاچاق کالا و ارز، از راه‌اندازی قرارگاهی به منظور پایش و رصد محموله‌های باری در کشور و شناسایی محموله‌های قاچاق با بهره‌گیری از دوربین‌های راهداری خبر داد.

پایش محموله‌های قاچاق با دوربین‌های راهداری
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، سردار محمدرضا مقیمی با اعلام خبر به کارگیری دوربین‌های راهداری برای رصد محموله‌های کالاهای قاچاق اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های کلی کشور مبنی بر برخورد همه جانبه با کالاهای قاچاق و شناسایی قاچاقچیان کالا و ارز، مقرر شده تا از تمام ظرفیت‌های کشور برای پیگیری این مهم بهره‌مند شویم.

    رئیس پلیس آگاهی ناجا افزود: بر اساس این سیاست، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز موضوع استفاده از دوربین‌های جاده‌ای را در راستای مقابله با کالاهای قاچاق در دستور کار خود قرار داده است.

    وی افزود: در این طرح دوربین‌های کنترلی نصب شده در راه‌ها و جاده‌های کشور به کمک نیروی انتظامی و سایر رده‌های مبارزه کننده در موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌آید.

    رئیس پلیس آگاهی ناجا عنوان کرد: قرارگاه مرکزی این پایش و رصد در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است ولی پلیس نیز به عنوان یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌های مقابله‌ای با قاچاقچیان کالا و ارز، از این امکان استفاده می‌کند.

    مقیمی خاطرنشان کرد: ما از همه امکانات کشور در جهت مقابله با قاچاق کالا و ارز استفاده می‌کنیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی