عصر بازار

ظریف در گفت وگو با خبرگزاری روسی

باید سهم خود را از بازار نفت پس بگیریم

عصر اعتبار- محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با یک خبرگزاری روسی تاکید کرد که تهران سهم خود از بازار نفت را باز می گرداند و بازار نفت باید خود را با این امر تطبیق دهد.باید سهم خود را از بازار جهانی پس بگیریم.

باید سهم خود را از بازار نفت پس بگیریم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، ظریف به این خبرگزاری گفت: به اعتقاد من ، ما سهمی از بازار داشتیم که از ما گرفته شد و اکنون باید سهم خود را پس بگیریم و بازار خود را با این امر تطبیق دهد.

    بنا بر اعلام آژانس بین المللی انرژی ، انتظار می رود که صادرات ایران تا اواسط سال جاری میلادی حدود 600 هزار بشکه نفت به بازار اضافه کند.
    سازمان ملل ، اتحادیه اروپا و آمریکا نیز تا حدی پس از تایید تبعیت ایران از شروط برجام در اواخر وقت روز شنبه ، تحریم های اعمال شده علیه ایران را برداشتند.
    برداشته شدن این تحریم ها به تولیدکنندگان نفت ایران اجازه می دهد تا به بازار نفت بازگردند.
    به گزارش ایرنا ، وزیر امور خارجه ایران به همراه محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری در نشست جهانی اقتصاد در داووس سوئیس شرکت کردند.
    ظریف در نشست عصر روز چهارشنبه شورای بین المللی کسب وکار مجمع جهانی اقتصاد گفت: در فضای پسا برجام فرصت های کم نظیری برای آغاز فصلی جدید ازتعامل با ایران فراهم آمده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی