عصر بازار

با مراجعه به شعب بانک پارسیان

پرداخت سپرده مشتریان ثامن الحجج از آغاز دهه فجر

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک پارسیان از آغاز پرداخت سپرده خرد مشتریان ثامن الحجج با آغاز دهه فجر خبر داد و گفت: با اعلام زمان بندی، مشتریان ثامن الحجج می توانند به شعب بانک پارسیان برای دریافت سپرده خود مراجعه کنند.

پرداخت سپرده مشتریان ثامن الحجج از آغاز دهه فجر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، کورش پرویزیان روز شنبه در حاشیه مراسم جایگزینی 90 هزار تاکسی فرسوده در جمع خبرنگاران افزود: این اطمینان را به سپرده گذاران خرد موسسه ثامن الحجج می دهیم که سپرده هایشان به آنها پرداخت می شود.
    وی ادامه داد: البته سپرده گذاران این موسسه در صورت تمایل می توانند با محصولات جدید تعریف شده در بانک پارسیان سپرده گذاری کنند.
    وی درباره آمار بدهی موسسه ثامن الحجج نیز گفت: هنوز آمار قطعی در این زمینه وجود ندارد اما عدد سپرده های خرد 900 هزار سپرده گذار با بیش از دو هزار میلیارد ریال است.
    به گفته وی، بانک پارسیان با تصمیم بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار بعنوان عامل بازپرداخت سپرده، سپرده گذاران ثامن الحجج انتخاب شده زیر این بانک به دلیل دارا بودن نرم افزارها، توزیع سود سهام شرکت های بزرگ را در گذشته انجام داده و در خدمت مردم بوده است.
    پرویزیان تاکید کرد: بانک پارسیان درباره دیگر موضوع ها منتظر تصمیم بانک مرکزی است و در این مرحله تنها عامل توزیع سپرده هایی است که فهرست آن توسط بانک مرکزی تایید شده است.
    تعاونی اعتباری غیرمجاز ثامن الحجج از چندی پیش به دلیل مشکلات مالی و رعایت نکردن ضوابط بانکی با بحران مواجه شده است.
    براین اساس، هفته گذشته شورای پول و اعتبار جلسه ای برای تعیین تکلیف تعاونی اعتبار ثامن الحجج، تشکیل جلسه داد. این شورا با قدردانی از تلاش های نتیجه بخش مقام های ارشد قوه قضاییه و اقدامات موثر و ارزنده انجام شده توسط بانک مرکزی، بر تداوم این اقدامات با استفاده از اختیارات قانونی تا تعیین تکلیف نهایی این تعاونی تاکید کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو