عصر بازار

با سامانه همبانک صادرات ایران

دریافت رمز یکبار مصرف

عصر اعتبار- ​بانک صادرات ایران به منظور افزایش رفاه حال مشتریان امکان دریافت رمز یکبار مصرف از طریق سامانه همبانک (#٧١٩*) را فراهم ساخت.

دریافت رمز یکبار مصرف
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک به منظور تسهیل بیشتر در خدمات بانکداری نوین امکان دریافت رمز یکبار مصرف جهت ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر وتولید امضاء دیجیتال (OTP) را فراهم کرد که با استفاده از این خدمت هموطنان می توانند با شماره گیری #٧١٩*و انتخاب گزینه OTP(کلید٩)، رمز یکبار مصرف یا امضای دیجیتال رمز  جهت ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر و همچنین امضای دیجیتال جهت انتقال وجه درسامانه مذکور را دریافت نمایند.
    همچنین این بانک به منظور تحقق مسئولیت های اجتماعی خود خدمت جدید واریز وجوه به حساب سازمان بهزیستی، حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و ستاد بازسازی عتبات عالیات از طریق سامانه همبانک(کد #٧١٩* ) را راه اندازی نمود. بر این اساس هموطنان گرامی می توانند با شماره گیری کد #٧١٩* از خدمات متنوع سامانه همبانک بهره مند و در انجام امر خیریه نیز مشارکت کنند.
    براساس این گزارش مشتریان این بانک که دارای سیم کارت های اپراتورهای مختلف می باشند در همه نقاط کشور می توانند با شماره گیری #٧١٩* از خدمات ussd این بانک شامل: مانده کارت، سه گردش آخر کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری، پرداخت قبوض و مدیریت کارت‌ها آسان تر و سریع تر از سایر درگاهها بهره مند گردند.  بنحوی که استفاده از این سامانه علاوه بر سرعت و دقت بالاتر از رفت و آمدهای غیر ضروری در وقت صرفه جویی می کند.
    شایان ذکر است سامانه همابنک صادرات ایران به دلیل قابلیت و تنوع در خدمات با استقبال ویژه متقاضیان مواجه شده به گونه ای که مشترکان این سامانه هر ماه حدود ٦ میلیون تراکنش بانکی را از طریق آن به انجام می رسانند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی