عصر بازار

جشن بزرگ پنجمین سالگرد بانک حکمت ایرانیان در روزی با شکوه

عصر اعتبار- مراسم جشن پنجمین سالگرد بانک حکمت ایرانیان ، با حضور ریاست و اعضای محترم هیات مدیره ، مدیرعامل ، معاونان ، مدیران و کارکنان استان تهران به همراه خانواده هایشان در محل سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد .

جشن بزرگ پنجمین سالگرد بانک حکمت ایرانیان در روزی با شکوه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم با شکوه ، ابتدا دکتر عسکرزاده مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره بانک حکمت ایرانیان به روی صحنه آمد و ضمن خوشامدگویی به مهمانان ، پنجمین سالگرد بانک و آغاز ششمین بهار حضور بانک حکمت ایرانیان را در شبکه بانکی کشور تبریک گفت و خاطرنشان ساخت بانک حکمت ایرانیان تا به امروز با تلاش و تخصص تک تک کارکنان بانک ، به موفقیت های بسیاری نائل گشته است . وی افزود : امیدوارم آینده نیز همچون گذشته برای همه ما نوید بخش و امید آفرین باشد .

    در ادامه مراسم با توجه به راه اندازی بزرگترین شبکه اجتماعی کسب و کار در ایران با برند تجاری دیدی بود ، از سوی بانک حکمت ایرانیان ، حبیب ابوقداره ریاست هیات مدیره شرکت ویراآزما به همراه دکتر ناظمی یکی از مشاوران ارشد این شرکت ، بعنوان شریک تجاری بانک حکمت ایرانیان در راه اندازی شبکه دیدی بود ، به روی صحنه آمدند تا این شبکه اجتماعی را  برای حضار معرفی کنند .

    در بخش دیگری از این مراسم با حضور اعضای هیات مدیره بانک حکمت ایرانیان و اعضای هیت مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ضمن امضای تفاهم نامه مشترک سه جانبه میان بانک حکمت ایرانیان ، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و شرکت ویراآزما در راستای راه اندازی و پشتیبانی از شبکه توزیع دیدی بود ،  از تمبر یادبود پنجمین سالگرد بانک حکمت ایرانیان رونمایی شد .

    در ادامه مراسم نیز برای اولین بار از سرود رسمی بانک حکمت ایرانیان که با آهنگسازی دکتر چراغعلی و خوانندگی ستار سهرابی به همراه ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما  اجرا گردیده بود ، رونمایی شد . 

    بر اساس این گزارش ، در بخش دیگری از برنامه ، در دو مرحله مراسم قرعه کشی در میان حضار برگزار شد که در مرحله اول پنجاه کارت هدیه پنج میلیون ریالی و در مرحله دوم پنج جایزه ده میلیون ریالی و جایزه بزرگ مراسم شامل یک جایزه پنجاه میلیون ریالی  به قید قرعه با حضور ریاست و اعضای هیات مدیره بانک به برندگان اهدا شد .

    مراسم پنجمین سالگرد بانک حکمت ایرانیان که با استقبال گسترده کارکنان بانک حکمت ایرانیان در استان تهران روبرو شده بود با اجرای برنامه های نمایشی توسط سامان گوران ، اجرای برنامه موسیقی توسط گروه ارکستر فرزاد فرزین و شاهنامه خوانی از سوی دو تن از فرزندان کارکنان بانک حکمت ایرانیان به کار خود پایان داد .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی