عصر بازار

سه پیش شرط رونق مسکن

عصر اعتبار- مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور حسابداری، حسابرسی و حاکمیت شرکتی اعلام کرد: رونق بازار مسکن با سه پیش‌شرط مهم در ارتباط است.

سه پیش شرط رونق مسکن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، غلامرضا سلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر کاهش جمعیت کلان‌شهرها، ایجاد شهرهای جدید و بهره‌گرفتن از تکنولوژی صنعت ساختمان به عنوان پیش‌شرط‌های مهم ایجاد رونق و تثبیت قیمت ها در بازار زمین و مسکن تاکید کرد.

    وی درباره آثار رفع تحریم‌های اقتصادی بر نظام ساخت‌وساز کشور گفت: مسلما با رفع تحریم‌ها و آزاد شدن منابع ارزی ایران، نظام ساخت‌وساز رونق خواهد گرفت. همچنین با توجه به اثر مستقیمی که نفت و فروش آن بر اقتصاد کشور دارد و در حال حاضر نیز قیمت جهانی آن کاهش چشمگیری داشته است، نباید در کوتاه‌مدت انتظارات فراوانی را از این صنعت خواستار شد.

    مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور حسابداری، حسابرسی و حاکمیت‌شرکتی افزود: برای رونق بخشیدن به ساخت‌وساز می‌توانیم از سرمایه‌گذاران خارجی و تکنولوژی‌های نوین جهانی نیز به ویژه برای ساخت مسکن در شهرهای جدید بهره بگیریم؛ اگرچه ساخت‌وساز و مصالحی که در آن به‌کار می رود، بیشتر داخلی است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی