عصر بازار

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران؛

کسب استانداردهای لازم برای فعالیت در حوزه داخلی و بین المللی

عصر اعتبار- سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از ساختمان ستاد وشعب استان خوزستان از داشتن استانداردهای لازم برای پیوستن این بانک به بازارهای جهانی خبر داد.

کسب استانداردهای لازم برای فعالیت در حوزه داخلی و بین المللی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور ارزیابی عملکرد ستاد و شعب استان خوزستان به همراه غفاری عضو هیات مدیره و حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی به این استان سفر کرد.

    بازدید از ساختمان سرپرستی و شعب استان خوزستان، دیدار با مقامات ارشد استان و برگزاری جلسه هم اندیشی با کارکنان از جمله برنامه های این سفر استانی می باشد.

    دولتی در بازدید از شعب استان خوزستان با اشاره به نقش بانک ها در اقتصاد کشور بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان تنها بانکی که کلیه خدمات بانکی را بر بستر قرض الحسنه انجام می دهد، با انجام بازاریابی مستمر به تجهیز منابع خود می پردازد و از محل تجمیع منابع خرد، با اعطای تسهیلات قرض الحسنه به رفع احتیاجات ضروری جامعه کمک می نماید.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص دستاورد های نوین بانکداری وتنوع ابزارهای پرداخت الکترونیک اظهار داشت: ارتقای وضعیت موجود بانکداری در داخل و همچنین منطبق ساختن آن با رویه های موجود بانکداری اسلامی در جهان به ویژه در شرایط پساتحریم ایجاب می کند که  رویه ها  و فرایند های بانکی استاندارد سازی و بروز گردد.

    وی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران از استانداردهای لازم مانند: کفایت سرمایه، مطالبات سررسید گذشته و رعایت نسبت مصارف به منابع به منظور پیوستن به بازارهای جهانی برخوردار است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی