عصر بازار

وزر راه و شهرسازی خبر داد

احتمال راه‌اندازی خط هوایی ایران-آمریکا

عصر اعتبار- وزیر راه و شهرسازی از مذاکره سازمان هواپیمایی کشوری برای راه اندازی خط هوایی ایران-آمریکا خبر دادو گفت: سازمان هواپیمایی برای راه اندازی خط هوایی ایران -آمریکا مذاکره خواهد کرد.

احتمال راه‌اندازی خط هوایی ایران-آمریکا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، عباس آخوندی در حاشیه اجلاس کاپا 2016 در پاسخ به تسنیم اظهار کرد: سازمان هواپیمایی کشوری برای راه اندازی خط مستقیم هوایی ایران- آمریکا مذاکرات را در دستور قرار داده است.

    وی با اشاره به اینکه هم اکنون 256 هواپیما در ناوگان هوایی داریم تصریح کرد: از این تعداد 156 هواپیما عملیاتی که عمر طولانی دارند این مسئله باعث شده هزینه‌های تعمیر و نگهداری این هواپیماها افزایش یابد.

    وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه برای نوسازی ناوگان به 100 فروند هواپیما بردکوتاه نیاز داریم تأکید کرد: برای مسیرهای برد میانی و بلند نیز 400 فروند هواپیما نیاز داریم که در این رابطه مذاکراتی را با بوئینگ داشته ایم.

    وی در پاسخ به پرسش دیگر تسنیم مبنی بر زمزمه‌های خرید هواپیمای سوخو گفت: این اخبار فقط شایعه است و هرگونه خرید هواپیمایی توسط سازمان هواپیمایی انجام می‌شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی