عصر بازار

مدیر عامل بانک صنعت و معدن در جمع خبرنگاران:

بانک صنایع کوچک و متوسط در راه است

عصر اعتبار- افخمی گفت: باتوجه به میزان خدمات و اعتبار ارائه شده توسط بانک صنعت و معدن به کسب و کار و مشاغل کوچک، هیات مدیره این بانک درصدد ایجاد واحد و بانک صنایع کوچک و متوسط است.

بانک صنایع کوچک و متوسط در راه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علی اشرف افخمی مدیر عامل بانک صنعت و معدن امروز دوشنبه طی نشست خبری در جمع خبرنگاران اعلام کرد: یک واحد تامین اعتبار برای کسب و کارهای کوچک ایجاد شده که مقدمه ای برای احداث بانک صنایع کوچک و متوسط به شمار می رود.
    وی با اشاره به میزان تسهیلات پرداخت شده این بانک به کسب و کارهای کوچک ادامه داد: در سالجاری به ٣هزار واحد وام تخصیص داده و حدود ٤هزار و٦۰۰میلیارد تومان تسهیلات پراخت شد.
    افخمی افزود: این میزان نسبت به سال گذشته رشدی معادل ٤١درصد داشت.
    مدیر عامل بانک صنعت و معدن با مد نظر قرار دادن برداشته شدن تحریم ها و عملکرد بانک مربوطه گفت: برای گشایش ال سی، هدف گذاری داشته و قبل از اجرای برجام،با بانک های خارجی مذاکره کرده و با کارگزاری های بین المللی هماهنگی های لازم انجام شده بود.
    وی خبر داد: به همین منظور و با اجرای برجام توانستیم حدود ٩۰۰میلیارد دلار گشایش ال سی داشته باشیم.
    افخمی میزان بدهای های خارجی این بانک را صفر اعلام کرد و گفت:  میزان بدهی خارجی بانک صنعت و معدن در سال گذشته معادل ٤۰۰میلیون دلار بود که تمامی انها پرداخت شد.
    مدیر عامل بانک صنعت معدن همچنین از گشایش ١٤ فقره ال سی خبر داد و افزود: اعتبار این ال سی ها به مبلغ ١۰۰ میلیون یورو است .
    وی ادامه داد:البته در سال گذشته نیز بالغ بر ١۰ میلیارد دلار گشایش ال سی انجام شد؛ که حدود ٦میلیارد ان مربوط به خط اعتباری چین بوده و در طرح های ٧گانه فولادی ، پتروشیمی صرف شد.

    افخمی همچنین عملکرد این بانک را در جذب منابع مطلوب ارزیابی کرد وگفت: ٢٥ماه است که بانک صنعت و معدن هیچ اضافه برداشتی از بانک مرکزی نداشته و در حساب بانک مرکزی رنگ قرمز ندیده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو