عصر بازار

مدیرکل بیمه بیکاری وزارت کار تاکید کرد

توجه به پوشش بیمه بیکاری با رویکرد کاهش استفاده از مقرری

عصر اعتبار- مدیرکل بیمه بیکاری وزارت کار تعاون و تامین اجتماعی گفت: در دستاوردهای محور حوزه حمایت از مشاغل بیمه بیکاری باید گسترش دامنه پوشش بیمه بیکاری با رویکرد کاهش مدت استفاده از مقرری مورد توجه قرار گیرد.

توجه به پوشش بیمه بیکاری با رویکرد کاهش استفاده از مقرری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، کریم یاوری در سمینار آموزشی تبیین برنامه جدید و دستاورد محور اداره کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری اظهار کرد: هدف از این سمینار ارتقاء سطح اطلاعات کارشناسان حوزه بیمه بیکاری، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، سازمان تأمین اجتماعی و اداره کل فنی و حرفه‌ای است.

    وی با تشریح برنامه‌های جدید و دستاورد محور حوزه حمایت از مشاغل بیمه بیکاری تصریح کرد: هدف از این برنامه‌ها گسترش دامنه پوشش بیمه بیکاری با رویکرد کاهش مدت استفاده از مقرری، افزایش ضریب پوشش بیمه بیکاری وهمچنین میزان کاهش زمان توقف در برزخ بیکاری است.

    او ادامه داد: بیمه بیکاری در تلاش است که دامنه مشمول مقرری بیمه بیکاری را توسعه دهد به طوریکه میزان ماندگاری افراد مقرری‌بگیر در این صندوق را کاهش و ورودی‌های بسیار صندوق را با توجه به شرایطی که دارند افزایش دهد.

    یاوری با اشاره به مدیریت منابع و مصارف صندوق بیمه بیکاری و صرفه‌جویی در این منابع خاطرنشان کرد: با تعامل و هم‌گرائی سازمان تأمین اجتماعی و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از 12 سال منابع بیمه بیکاری از مصارف پیشی گرفته است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی