عصر بازار

معاون اعتبارات و بازاریابی بانک دی:

پیش‌بینی بانک دی در افق نگاه و استراتژی‌های شرایط پس از تحریم

عصر اعتبار- صنعت بانکداری ایران در شرایط ظالمانه تحریم بیشترین آسیب را دید، لذا خروج از این تحریم، عملا شرایط جدیدی را برای سیستم بانکی کشور ایجاد می‌کند.

پیش‌بینی بانک دی در افق نگاه و استراتژی‌های شرایط پس از تحریم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مهندس علی مهبودی ـ معاون اعتبارات و بازاریابی بانک دی ـ با اشاره به خروج ایران از شرایط تحریم اظهار کرد: به تعبیر اقتصاددان‌های مطرح، اقتصاد ایران آخرین اقتصاد بزرگی است که به اقتصاد جهانی می‌پیوندد و این اتفاق فرصتی برای بنگاه‌های پولی و مالی است که بیشترین بهره را از آن ببرند.

    وی با بیان اینکه اقتصاد ایران مسیر توسعه پایدار را طی می‌کند، تصریح کرد: اکنون کشور به سمتی می‌رود که دیالوگی بین خودش و دنیا ایجاد کند و موتور محرکه آن در بخش اقتصادی، نظام بانکی است. در واقع ما زمانی می‌توانیم بگوییم یک بنگاه اقتصادی فعال هستیم که بتوانیم خارج از مرزهای خودمان فعالیت کنیم و فراتر از مرزها برنامه داشته باشیم.

    مهبودی افزود: اگر جهانی فکر نکنیم، فرامنطقه‌ای نخواهیم شد و اگر فرامنطقه‌ای فکر نکنیم منطقه‌ای نخواهیم شد. هرچند که این موارد در استراتژی‌های بانک دی تعریف شده است، اما در مجموع باید تاکید کرد که نگاه مدیریتی ما باید به آینده این گونه باشد که بدانیم در فردای اقتصاد ایران چه جایگاهی داریم.

    معاون اعتبارات و بازاریابی بانک دی با اشاره به اینکه مدیریت و استفاده از فن‌آوری‌های نوین بحث جدی امروزه دنیاست که از آن به امواج تکنولوژیک یاد می‌شود، تصریح کرد: جهان سوم، جهانی است که در حوزه تکنولوژی و کاربرد نیروی انسانی به اندازه جهان اول فعالیت نمی‌کند، یعنی در حالی که دنیا در موج چهارم تکنولوژی است ما هنوز در موج دوم مانده‌ایم. صنعت بانکداری ما هم همین شرایط را دارد و در موج دوم مانده است.

    وی ادامه داد: با این شرایط برای رسیدن به دنیا و رسیدن به آنچه بر اساس تئوریک تعریف کرده‌ایم، باید خود را به روز کنیم و با برنامه‌ریزی مناسب و مدیریت خوب از فرصت‌هایی چون نیروهای جوان بهترین بهره را ببریم.

    وی با اشاره به اینکه گفته می‌شود اقتصاد ایران "بانک محور" است، خاطرنشان کرد: مفهوم این کلام آن است که بازار سرمایه هم در اقتصاد ایران زنده به بازار پول است. البته بانک محور بودن یک نکته مهم دیگری را تببین می‌کند و آن این است که اگر امروز مدیران عامل بانک‌ها برای اقتصاد ایران تصمیمی بگیرند، اتفاق بزرگی برای اقتصاد کشور خواهد افتاد.

    مهبودی در پایان با بیان اینکه بانک دی عضوی از خانواده بزرگ نظام بانکی است و با درک موقعیت خود در پی نقش آفرینی است، تاکید کرد: بانک دی در افق نگاه و استراتژی‌هایش شرایط پس از تحریم را پیش بینی کرده است و با برنامه‌ای که تدوین شده و شرایط جدیدی که پیش روی ماست، آینده‌ای روشن را برای بانک ارزش آفرین دی ترسیم می‌کنیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو