عصر بازار

بیمه ایران با سازمان دامپزشکی تفاهمنامه همکاری مبادله کرد

عصر اعتبار- شرکت سهامی بیمه ایران با سازمان دامپزشکی کشور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و با هدف تامین امنیت غذایی و ایجاد آرامش در بخش کشاورزی یک تفاهمنامه همکاری بیمه ای مبادله کرد.

بیمه ایران با سازمان دامپزشکی تفاهمنامه همکاری مبادله کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این تفاهمنامه به امضای سید عباس حسینی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران و محمدرضا صفری رییس سازمان دامپزشکی کشور رسید وبین دو دستگاه مبادله شد.
    رییس هیات مدیره بیمه ایران درجریان مبادله این تفاهمنامه گفت: این تفاهمنامه با هدف ایجاد آرامش دربخش کشاورزی و درراستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی به ویژه درزمینه تحقق امنیت غذایی بین دو دستگاه تنظیم و مبادله شده است.
    حسینی با اشاره به مسوولیت های بیمه ایران درحوزه های مختلف بیمه ای افزود: بیمه ایران با بهره گیری از سرمایه، نیروی انسانی متخصص ، شبکه گسترده در سطح کشور و داشتن مناسباتی در عرصه جهانی می تواند خدمات بیمه ای مورد نیاز جامعه بزرگ کشاورزی کشور ارائه دهد.
    وی افزود: تلاش می کنیم با بهره مندی از ابزارهای نوین واستقرار نظام جامع بیمه گری ارائه خدمات بیمه ای را تسهیل و تسریع کنیم.
    مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به ضرورت حضور بیشتر و کارآمد صنعت بیمه دربخش کشاورزی خاطرنشان کرد: تبادل این تفاهمنامه به عنوان گام نخست می تواند در آینده تبدیل به فعالیت های گسترده تر بیمه ای بین این دو بخش شده و ظرفیت های تولیدی کشور را افزایش دهد.
    رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور نیز گفت: خسارت های واحدهای تولیدی کشاورزی،صدمات جبران ناپذیری را به این واحدها وارد می کند به طوری که بازگشت آن ها به چرخه تولید بسیار دشوار می شود ولی اکنون امیدواریم با کمک بیمه ایران این مشکل مرتفع شود.
    صفری با اشاره به مصوبات هیات وزیران درخصوص واحدهای دامپروی و کشاورزی افزود: براساس تاکید هیات وزیران تمامی واحدهای دامپروری مکلف به تهیه پوشش های بیمه ای برای تاسیسات، ابنیه، افراد شاغل و ماشین آلات خود شده اند و امیدواریم از تبادل این تفاهمنامه با هدف ارائه بهتر خدمات بیمه ای استقبال کنند.
    وی سبد بیمه کشاورزی را بزرگ و متنوع خواند و اظهارداشت: درحال حاضر بیش از دو و نیم میلیون نفر دربخش دامپروی به صورت مستقیم شاغل هستند و نزدیک به 5200 کلینیک دامپزشکی،300 آزمایشگاه، 300 شرکت پخش دارو و 200 کارخانه دارو سازی و مکمل سازی در این زمینه فعالیت می کنند که تمامی آن ها به استفاده از خدمات بیمه ای نیاز دارند.
    رییس سازمان دامپزشکی تصریح کرد: ارائه خدمات بیمه ای به بخش کشاورزی از سوی بیمه ایران می تواند آرامش را به این جامعه باز گرداند. از این رو از تبادل تفاهمنامه همکاری با بیمه ایران به عنوان بزرگترین شرکت بیمه ای درخاورمیانه استقبال کرده و آن را بزودی اجرایی خواهیم کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو