عصر بازار

رشد ۵۸ درصدی هزینه‌های درمانی در سال جاری

عصر اعتبار- معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران با بیان این مطلب که در سال جاری رشد ۵۸ درصدی هزینه‌های درمانی را شاهد بودیم؛ گفت: ما با اتخاذ شیوه های جدید و مناسب باید به سمت تحلیل اسناد پزشکی پیش برویم.

رشد ۵۸ درصدی هزینه‌های درمانی در سال جاری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، کوروش اعتماد با بیان این مطلب اظهار کرد: هزینه های درمانی در سال 93 نسبت به سال 92، 98 درصد رشد داشته اند، این در حالی است که در سال جاری نسبت به سال گذشته ما رشد 58 درصدی هزینه ها را شاهد بودیم.

    وی افزود: در رابطه با مداخلات طرح تحول سلامت تمامی تکالیف به ادارات کل بیمه سلامت استان‌ها واگذار خواهد شد.

    معاون بیمه خدمات سلامت این سازمان تاکید کرد: جایگاه مسئولین اسناد پزشکی از حالت مکانیزه و دریافت و پرداخت باید با اتخاذ شیوه های جدید و مناسب به سمت تحلیل اسناد پیش برود.

    اعتماد انتظارات خود را از استان ها ارزیابی استان به لحاظ شاخص های سلامت، اولویت بندی مداخلات بیمه ای و هماهنگی بین واحدهای مختلف عنوان کرد.

    وی ارزیابی و رتبه بندی موسسات درمانی طرف قرارداد، ترسیم سیمای سلامت استان ها، پیش بینی منابع مورد نیاز و خود ارزیابی را از اولویت های ادارات اسناد پزشکی بیمه سلامت استان ها دانست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی