عصر بازار

آغاز انجام مبادلات ارزی هموطنان خارج از کشور توسط بانک ملی

عصر اعتبار- عضو هیأت مدیره و معاون امور ارزی و بین‌الملل بانک ملی ایران گفت: این بانک آمادگی دارد وجوه ارزی هموطنان در خارج از کشور را از طریق شعب و واحدهای خارج از کشور در حساب‌های خود دریافت و در داخل کشور بنا به درخواست دارنده حواله در قالب خدمات متنوع بانکی مورد درخواست مشتریان ارائه کند.

آغاز انجام مبادلات ارزی هموطنان خارج از کشور توسط بانک ملی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر اعتبار غلامرضا پناهی عضو هیأت مدیره و معاون امور ارزی و بین‌الملل بانک ملی ایران اعلام کرد: این بانک آمادگی دارد وجوه ارزی هموطنان در خارج از کشور را از طریق شعب و واحدهای خارج از کشور در حساب‌های خود دریافت و در داخل کشور بنا به درخواست دارنده حواله نسبت به افتتاح حساب ارزی و پرداخت سود ارزی مناسب، پرداخت نقدی (اسکناس) از محل حواله وارده، صدور حواله، خرید وجوه حواله ارزی، انتقال به اشخاص ثالث و گشایش اعتبار اسنادی از محل حواله‌های وارده و سایر خدمات متنوع بانکی مورد درخواست مشتریان ارائه کند.
    وی ادامه داد: مطمئناً استفاده مشتریان ارجمند از کانال‌های ارتباطی و کارگزاری بانک ملی ایران موجب اطمینان خاطر و امنیت بیشتر برای نقل و انتقال وجوه و نیز کاهش هزینه‌های بانکی و بهره‌مندی از خدمات بانکی متنوع بانک ملی ایران خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی