عصر بازار

فروش ویژه رنو داستر همراه با وام بدون بهره

عصر اعتبار- - شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، فروش ویژه رنو داستر را با شرایط خاص در بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو آغاز کرده است.

فروش ویژه رنو داستر همراه با وام بدون بهره
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، رنو داستر که به‌عنوان پرفروش‌ترین محصول رنو در سطح جهانی شناخته می‌شود در این طرح فروش ویژه با تسهیلات 480 میلیون ریالی با سقف مدت بازپرداخت دوساله عرضه می‌شود که مدل اقساطی 12 ماهه آن بدون بهره است. در مدل خرید نقدی این محصول از تخفیف خرید به ارزش 40 میلیون ریالی در کنار بیمه بدنه رایگان برخوردار است که در صورت تمایل مشتریان امکان تغییر بیمه بدنه به پکیج آپشن‌های مانیتور، نویگیشن و سنسور پارک عقب وجود دارد.

    عرضه رنو داستر در این طرح فروش از روز سه‌شنبه مورخ 6 بهمن آغاز شده و این طرح تا 10 اسفندماه ادامه خواهد داد.

    رنو داستر نیز همانند سایر محصولات عرضه شده در این طرح در دو مدل سال 2015 و 2016 به همراه 50 هزار کیلومتر سرویس دوره‌ای رایگان به فروش می‌رسد.

    علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب و نمایندگی‌های شرکت نگین خودرو و یا نشانی اینترنتی www.neginkhodro.com مراجعه کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی