عصر بازار

رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش:

۳میلیون تومان هزینه دوره آموزشی برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

عصر اعتبار- رئیس مرکز برنامه ریزی ونیروی انسانی وزارت آموزش وپرورش بااعلام زمان برگزاری دوره‌های آموزشی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی گفت: شهریه۵میلیون تومان برآورد شده که۴۰درصدآن راآموزش و پرورش می دهد.

۳میلیون تومان هزینه دوره آموزشی برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمد حسین سلیمی جهرمی درباره شروع دوره های آموزشی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش قرار است در هفته جاری اعلام شود.

    وی افزود: پس از اعلام نتایج، دوره فشرده تربیت حرفه ای معلم به مدت یکسال در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود.

    رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت  آموزش و پرورش درباره شهریه نیز بیان کرد: شهریه حدود 5 میلیون تومان توسط دانشگاه فرهنگیان برآورد شده است که 60 درصد توسط پذیرفته شده و 40 درصد را نیز آموزش و پرورش پرداخت می کند.

    سلیمی جهرمی اضافه کرد: البته یک بحث نیز شده تا یک برآورد دیگر شود تا سهم پرداختی آموزش و پرورش افزایش یابد.

    وی با بیان اینکه شهریه 5 میلیون تومان برای یکسال آموزش دریافت می شود، گفت: 900 ساعت آموزش به پذیرفته شدگان داده خواهد شد، همچنین در تابستان نیز دوره ها ی آموزشی ارائه می شود.

    رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: معاونت پشتیبانی نیز به دنبال دریافت تسهیلات همچون وام برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی است که البته باید بانک ها همکاری کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی