عصر بازار

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

عصر اعتبار- علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این پیام آمده است:
    مقام معظم رهبری : زنده نگه داشتن یاد شهدای انقلاب باعث تداوم حرکت انقلاب است
    همکاران گرامی ، خانواده بزرگ بانک صنعت و معدن
    انقلاب اسلامی ایران حقیقتی بود که در بستر سنت های الهی جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان ها را به نمایش گذاشت، جلوه ای زیبا که با دوازدهم بهمن، سالروز ورود امام امّت به میهن اسلامی آغاز و در ٢٢ بهمن عید ظفرش نمایان شد .
    انقلاب بزرگ اسلامی ایران، انقلابی بود که تجدید بنای دین، عظمت مسلمانان، اعجاز خون، کتاب شهات، نستوهی و پایداری امت اسلام، و تبلور عینی مکتب الهی را به ما هدیه کرد. در این ایام بود که ملت مسلمان ایران، میلادی نو یافت و سرمه شریعت بر دیدگان بصیرت خویش کشید و امامت و ولایت را به شایسته ترین وجه، گردن نهاد و چه خون ها و عزیزانی رادر این راه تقدیم کرد.
    تشکیل جمهوری اسلامی نه تنها اراده ی ملی ایرانیان را بر سرنوشت خود تثبیت کرد و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، بلکه این بارقه ی امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید که بعد از قرن ها رنج و درد، جلوه ای از وعده ی خداوند تبارک وتعالی را شاهد باشند.
    و امروز با آغاز دهه شکوهمند فجر ، ایران اسلامی حال و هوایی دیگر دارد ، زیبایی و بهروزی که در سایه همدلی و همزبانی ملت و دولت و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست کارآمد دولت تدبیرو امید با برداشتن تحریمهای ظالمانه بوجود آمده و جایگاه حقانیت کشورمان را در عرصه معادلات بین المللی به عنوان یک بازیگر بزرگ و تاثیر گذار جهانی را به اثبات رسانده است .
    اینجانب ضمن تبریک این ایام مبارک به خانواده بزرگ بانک صنعت و معدن ، آرزومندم با تلاش و همراهی کلیه همکاران گرامی در این روزهای مهم و حساس همانند گذشته نقش خود را به عنوان یکی از بزرگترین بانکهای توسعه ای ایران اسلامی در عرصه صنعت و معدن به خوبی ایفا نماییم .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی