عصر بازار

در اجلاس مشترک توسعه کیفیت ساختمان ، حمل و نقل، راه و شهرسازی

دو نشان زرین در عرصه بانکداری به بانک صنعت و معدن رسید

عصر اعتبار- دو نشان زرین نوآوری در خدمات بانکداری الکترونیکی و نشان ویژه مدیریت برتر روابط عمومی درتوسعه و اطلاع رسانی خدمات بانکی به بانک صنعت و معدن رسید.

دو نشان زرین در عرصه بانکداری به بانک صنعت و معدن رسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دومین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی با رویکرد ارتقای نقش تعاون و بخش خصوصی با اهدافی چون ایجاد فرصت هم اندیشی و تبادل دستاوردهای اجرایی در حوزه حمل و نقل، راه و صنایع وابسته، بررسی فرصت های پسا تحریم در صنعت حمل و نقل، راه، شهرسازی و ساختمان، بستر سازی وتبیین الزامات تحقق سیاست های کلی نظام در حوزه حمل و نقل چند وجهی و صنایع وابسته، شناسایی سهم، نقش و اثر دستگاه های اجرایی، تقنینی و قضایی در اجرای سیاست های کلی نظام در حوزه حمل و نقل، راه و شهرسازی برگزار شد.
    محورهای این اجلاس را فاینانس و تحقق سیاست های کلی حمل و نقل، چرایی و چگونگی توفیق یا عدم توفیق سازندگان ناوگان حمل و نقل و خودروسازان،شناسایی برترین تولیدکنندگان و سازندگان، شناسایی تجهیز کنندگان و شرکتهای خدماتی برتر در حوزه حمل و نقل، تبیین فناوری های نو در صنعت حمل و نقل در راستای چشم انداز ایران 1404 ، صنعت حمل و نقل و تعاملات فنی و مهندسی بین المللی و بررسی اثرات بحرانهای اقتصادی بر حمل و نقل بین المللی و درون شهری تشکیل می داد.
    کلانتری معاون وزیرتعاون ، کار و رفاه اجتماعی ،عظیمی دبیرکل اتاق تعاون ایران و مطهری نژاد از پیشکسوتان روابط عمومی کشوراز سخنرانان اصلی این اجلاس بودند .
    گفتنی است ، بانک صنعت و معدن در دو سال گذشته تامین مالی طرح های ملی ، زیربنایی و صنعتی کشور را با تسهیلاتی بالغ بر ١۰ میلیارد دلار به انجام رسانده که ازآن میان میتوان به قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان و طرح برقی سازی قطار تهران مشهد در بخش صنایع ریلی اشاره کرد.
    در ضمن نشان اهدا شده به روابط عمومی بانک صنعت و معدن چهارمین نشان زرینی است که در عرصه اطلاع رسانی در سال جاری به روابط عمومی بانک صنعت و معدن رسیده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو