عصر بازار

مدیرعامل بانک پارسیان خبر داد:

راه اندازی میز امداد برای پاسخگویی به سپرده گذاران ثامن الحجج

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک پارسیان از راه اندازی میز امداد در این بانک برای پاسخگویی به سپرده گذاران ثامن الحج خبر داد و گفت: این بانک در تلاش است ضمن هماهنگی با بانک مرکزی، درچارچوب شیوه نامه تدوین شده و در بازه زمانی معین، بتواند سپرده ها تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال را پرداخت کند.

راه اندازی میز امداد برای پاسخگویی به سپرده گذاران ثامن الحجج
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا ، کوروش پرویزیان اظهار کرد : از ساعات اولیه امروز، میز امداد بانک پارسیان وارد میدان شده و همزمان با راه اندازی آن، پاسخگوی تماس های تلفنی مردم است.

    وی با اشاره به تماس های مکرر مردمی از سراسر کشور گفت: پیرو اطلاعیه صادره، مردم به طور مرتب تماس گرفته و همکاران ما در حال راهنمایی آنان هستند.

    پرویزیان افزود: خوشبختانه با مشخص شدن بانک پارسیان، آرامشی در میان سپرده گذاران ثامن الحجج ایجاد شده و احساس اطمینان در میان آنها قوت گرفته که سپرده هایشان به زودی به آنان مسترد خواهد شد؛ اطمینان می دهم هیچ مشکلی در بازپرداخت سپرده ها وجود ندارد.

    مدیرعامل بانک پارسیان به سپرده گذاران توصیه کرد صبور باشند تا براساس اطلاعات دریافتی، نسبت به بازپرداخت سپرده هایشان اقدام شود.

    وی همچنین از تمهیدات بانک مرکزی برای پیشبرد امور در بستر الکترونیک خبر داد و گفت: تلاش داریم رفت و آمد مردم به حداقل برسد و آنان به سهولت بتوانند به پولشان دسترسی یافته و یا آن را به حساب دلخواه واریز کنند.

    پرویزیان با تشکر از کمک های بانک مرکزی، افزود: همکاران بانک مرکزی به طور مرتب با ما در ارتباط هستند و در روزهای گذشته جلسه های هماهنگی متعددی برگزار شده است تا کارها به بهترین وجه مدیریت شود.

    مدیرعامل بانک پارسیان از ابلاغ شیوه نامه بانک مرکزی به همه شعب بانک پارسیان خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش داریم در چارچوب شیوه نامه و در کوتاه ترین زمان ممکن، نیاز مردم را پاسخ دهیم.

    وی در مورد اینکه برخی از شهرها فاقد شعب بانک پارسیان هستند، بیان کرد: پیش بینی کرده ایم بعد از دوره اول، گروه های مجهزی را به این مناطق اعزام کنیم. همچنین تلاش داریم از طریق شعب «بیمه پارسیان» و نمایندگی های« تجارت الکترونیک پارسیان» مشکلات مردم در چنین شهرهایی رسیدگی شود.

    گفتنی است ،با توجه به مشکلات پیش آمده برای موسسه مالی اعتباری غیرمجاز ثامن الحجج و ناتوانی در بازپرداخت سپرده های مردم، بانک مرکزی بعد از تشکیل جلسه های مختلف و پیگیری این موضوع، بانک پارسیان را به عنوان متولی رسیدگی به وضعیت این موسسه و بازپرداخت سپرده های مردمی، تعیین کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی