عصر بازار

کشف ۸۵ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال تسهیلات غیرمجاز در گلستان

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی استان از کشف ۵ فقره تسهیلات بانکی غیرمجاز به ارزش ۸۵ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال توسط ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی خبر داد.

کشف ۸۵ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال تسهیلات غیرمجاز در گلستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از آریا،"سردار سیدمحمود میرفیضی" ‌امروز در جمع خبرنگاران، کنترل و کاهش وقوع جرایم در جامعه به منظور برقراری حفظ نظم و امنیت را مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی عنوان کرد.
    وی عوامل اجتماعی، اقتصادی، افزایش جمعیت، شهرنشینی به‌ویژه حاشیه نشینی و مهاجرت را از جمله عوامل مهم افزایش جرایم در جامعه دانست و گفت: حضور پلیس، امنیت شهروندان را به ارمغان می‌آورد.
    این مقام انتظامی یکی از اولویت‌های بسیار مهم در ماموریت های ناجا را استفاده از ابزارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دانست و گفت: استفاده از این ابزارها برای افزایش سرعت، صحت عمل و دقت پلیس در اجرای ماموریت ها و کاهش خطای انسانی از اولویت نیروی انتظامی به شمار می آید.
    فرمانده انتظامی گلستان ضمن تاکید بر افزایش خدمات‌رسانی به مردم و ایجاد رضایتمندی در بین شهروندان، ‌این رضایتمندی را موجب اعتماد عمومی به پلیس عنوان کرد و افزود: رضایت مردم، بهترین پاداش برای کارکنان خدوم ناجا است.
    وی تصریح کرد: هر قدر تعامل پلیس با مردم بیشتر باشد، به همان میزان اعتماد مردم نیز به پلیس افزایش خواهد یافت.
    به گفته وی، استان گلستان به لاظ میزان رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس رتبه دوم کشور را در بین استان‌های کشور کسب کرده است.
    فرمانده انتظامی استان گلستان به بررسی آمار و عملکرد نیروی انتظامی استان در حوزه های مختلف طی 10 ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: حاصل این فعالیت‌ها به کاهش وقوع جرایم به‌خصوص جرایم خشن در سطح استان منجر شده است.
    وی ادامه داد: طی این مدت سرقت‌های مسلحانه 40 درصد کاهش و در مجموع سرقت های مهم 80 درصد کشف و همچنین 71 درصد سرقت‌های خرد نیز کشف شد.
    وی، برخورد با پدیده زمین‌خواری را یکی از اولویت های مهم پلیس آگاهی اعلام کرد و افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و سازمان‌های ذی‌ربط، از ابتدای امسال، 49 پرونده زمین‌خواری به ارزش بیش از 693 میلیارد ریال کشف و بیش از یک میلیون و 125 هزار متر مربع زمین خواری کشف شد.
    سردار میرفیضی گفت: اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی در راستای کشف تسهیلات غیرمجاز نیز توفیقات بسیار خوبی کسب کرده است.
    وی اضافه کرد: طی 10 ماهه گذشته در همین راستا 5 فقره تسهیلات بانکی غیرمجاز به ارزش 85 میلیارد و 870 میلیون ریال کشف و 5 نفر نیز دستگیر شدند.
    وی ضمن تقدیر از تعامل هدفمند مردم با مجموعه انتظامی استان، به تماس 385 هزار شهروند گلستانی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اشاره کرد و گفت: 236 هزار تماس برقرار شده منجر به عملیات های پلیسی و حضور ماموران پلیس در صحنه های جرم شد.
    فرمانده انتظامی گلستان اضافه کرد: در حوزه دفتر نظارت همگانی 197 نیز 12 هزار نفر در تماس با این مرکز، عملکرد پلیس را مورد ارزیابی قرار داده و نقطه‌نظرات، ‌پیشنهادات، انتقادات و رضایتمندی خود را در این رابطه بیان کردند.
    فرمانده انتظامی استان گلستان ضمن تاکید بر تعامل هدفمند پلیس با رسانه های گروهی، از خبرنگاران خواست نسبت به اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی شهروندان در حوزه های مختلف امنیتی، انتظامی و ترافیکی اقدام کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی