عصر بازار

یارانه ۱۵ میلیون ثروتمند به جیب ۱۵ میلیون فقیر می‌رود

عصر اعتبار- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره پیشنهاد جدید وزارت کار برای حذف ۱۵ میلیون یارانه بگیر گفت:قرار شد یارانه این تعداد ثروتمند حذف و به جیب ۱۵ میلیون فقیر برود.شناسایی ثروتمندان و فقرا با وزارت کار است ولی خود ثروتنمدان هم می توانند فقرا را انتخاب کنند.

یارانه ۱۵ میلیون ثروتمند به جیب ۱۵ میلیون فقیر می‌رود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، ایرج عبدی درباره پیشنهاد وزارت کار مبنی بر حذف 15 میلیون نفر از دریافت یارانه گفت:15 میلیون نفر در کشور هستند که از نظر تأمین معیشت زندگی دچار مشکل هستند، پیشنهاد داده شد با توجه به این موضوع، وزارت کار 15 میلیون ثروتمند را شناسایی و به نفع نیازمندان از دریافت یارانه نقدی حذف کند.

    وی ادامه داد: مسئولیت شناسایی و حذف افراد پردرآمد و شناسایی فقرا را به وزارت رفاه دادیم، تا با مسئولیت این وزارتخانه یارانه افراد ثروتمند حذف شود.

    نماینده مردم خرم آباد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: درآمدهای بالا و دارایی های کلان یکی از ملاک‌های وزارت کار در شناسایی پردرآمدها است.  سهم یارانه پردرآمدها پس از حذف به نیازمندان،‌ افراد مشمول کمیته امداد، بهزیستی، زندانیان بی گناه و ایتام داده می‌شود.

    عبدی گفت: طبق این مصوبه ثروتمندانی که یارانه آنها قطع می‌شود می‌توانند فرد مستمندی را که یارانه‌شان به آنها اختصاص می‌یابد را خود انتخاب و معرفی کنند.طبق قانون دولت این اجازه را به وزارت کار داده است تا یارانه ثروتمندان به نفع نیازمندان حذف شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی