عصر بازار

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی

عصر اعتبار- دکتر صدقی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام ا... دهه فجر را تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، متن پیام به شرح زیر است:
    بسمه تعالی
    فرا رسیدن دهه مبارک فجر ، سی و هفتمین بهار انقلاب ، هنگامه طلوع آزادی از ایران اسلامی که با رهبری حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به وقوع پیوست را تبریک و تهنیت عرض می کنم .
    شکوفایی انقلاب اسلامی در بهمن ماه 57 و به نتیجه رسیدن سال ها مبارزه ، استقامت و شهادت فرزندان این مرز و بوم به رهبری امام خمینی (ره) ، در زمانه ای که قدرت های جهانی و بلوک شرق و غرب داعیه استیلای جهان را داشته و بر خوانی که گسترده بودند ، امت اسلام را دست به دست می کردند ، اتفاق میمون و خجسته ای بود و برای ستمدیدگان و ملل آزاده جهان دستاوردهای عظیمی داشت . بر آمدن و خروش ملتی که می خواست بدون وابستگی و بدور از طمع ورزی ها ، خود زمام امور را به دست بگیرد و پایه های نظامی دینی را بنیان نهد ، اتفاقی غیر قابل باور و نگران کننده برای استعمار و نظام سلطه بود و هنوز هم پس از دهه ها ، در دشمنی و سنگ اندازی در مسیر انقلاب و نظام کوتاهی ندارند .
    آموزه های اصیل و نگرش کلان انقلاب اسلامی و تجارب ارزشمند بدست آمده ، که از غلبه عنصر ایمان و معنویت بر تفکر طاغوتی ، سلطه پذیر و مادی نضج یافت ، امروزه نیز در شیوه اداره حکومت و کشور راهگشاست و هنوز پایه های فکری و مبنایی و ریشه های دینی و اخلاقی انقلاب برای برون رفت از بحران های فزاینده جهان معاصر ، سند بالادستی است و شاهد مثال، اندیشه متعالی اقتصاد مقاومتی است که ریشه های عمیقی در بنیان های فکری انقلاب دارد .
    بر همه ما فرض است مبانی انقلاب ، علل ظهور آن و جانفشانی ها و رشادت هایی که برای برپایی نظام به وقوع پیوست را به خوبی برای نسل امروز و فردای کشور تبیین کنیم و یقین بدانیم با استعانت از خداوند متعال و تاسی از ائمه اطهار (ع) ، حرکت در مسیر انقلاب ، پیروی از رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی و با مدد جستن از حضرت ولی امر ( عج ) ، خواهیم توانست در تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از گذشته توفیق یابیم و باید تلاش کنیم کشور و نظام عزیزمان در همه عرصه ها به ویژه در عرصه اقتصادی بیش از گذشته نمود و بروز داشته و متجلی گردد . انشاالله علی صدقی

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی