عصر بازار

بزرگترین شرکت‌های ایران را بشناسید

عصر اعتبار- سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با ۲۴۱ هزار و ۷۶۰ سهامدار درپایان دی ماه امسال، در صدر بزرگترین شرکت بورسی از نظر تعداد سهامدار ایستاد و ایران خودرو با ۱۴۱ هزار و ۵۲۰ سهامدار و توسعه معادن روی ایران با ۱۲۷ هزار و ۲۷۲ سهامدار در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

بزرگترین شرکت‌های ایران را بشناسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، اسامی بزرگترین شرکت های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار را معرفی کرد.

    سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با 241 هزار و 760 سهامدار درپایان دی ماه امسال، در صدر بزرگترین شرکت بورسی از نظر تعداد سهامدار ایستاد و ایران خودرو با 141 هزار و 520 سهامدار و توسعه معادن روی ایران با 127 هزار و 272 سهامدار در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

    همچنین شرکت های سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان، سرمایه گذاری صنعت نفت، بانک انصار ، سایپا، توسعه صنایع بهشهر، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و سرمایه گذاری غدیر در مکان های سوم تا دهم بزرگترین شرکت های بورسی از نظر تعداد سهامدار هستند.

    بر اساس این گزارش، بانک سرمایه با 303 هزار و 813 سهامدار همچنان در صدر بزرگترین شرکت های فرابورسی از نظر تعداد سهامدار قرار دارد و بانک مهر اقتصاد با 179هزار و 2 سهامدار و بانک دی با 174 هزار و 949 سهامدار در رده های بعدی قرار گرفتند.

    بانک قوامین، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، بانک حکمت ایرانیان، صنایع پتروشیمی زنجان، پتروشیمی گلستان، احیاء صنایع خراسان و اقتصادی و خودکفایی آزادگان نیز در مکان های سوم تا دهم فهرست برترین شرکت های فرابورسی از لحاظ تعداد سهامدار ایستادند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی