عصر بازار

"روزهای پر تردد دربانک توسعه صادرات"

هیات تجاری اکوادور و هالک بانک ترکیه با صالح آبادی دیدارکردند

عصر اعتبار- هیات تجاری اکوادور و نمایندگان هالک بانک ترکیه روز سه شنبه طی دو دیدار مجزا با دکتر صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات دیدارکردند.

هیات تجاری اکوادور و هالک بانک ترکیه با صالح آبادی دیدارکردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این دیدارها توسعه روابط بین بانکی و راههای تعمیق وبهبود ارتباطات تجاری بین ایران و کشورهای یاد شده بررسی شد.

    از ظرفیت اقتصادی دو کشور ایران و اکوادور به نفع دو ملت استفاده کنیم

    مدیرعامل بانک توسعه صادرات در دیدار با وزیر تجارت اکوادور بر لزوم استفاده از ظرفیت اقتصادی دو کشور ایران و اکوادور به نفع دو ملت تاکید کرد.

    به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات، هیات تجاری و بانکی اکوادوری با دکتر علی صالح آبادی دیدار و درباره مناسبات و برقراری روابط بانکی گفت و گو کردند.

    در این نشست دکتر علی صالح آبادی به تشریح خدمات اعتبار خریدار و اعتبار فروشنده به منظور استفاده از ظرفیت صادراتی صادرکنندگان کالا و خدمات به کشور اکوادور پرداخت.

    وی با اشاره به ظرفیت های موجود اظهارداشت: در حال حاضر پیشنهاد می کنم از خطوط ریفاینانس برای ارتباط با بانک توسعه صادرات به منظور تامین مالی کوتاه مدت استفاده شود.

    آقای دیگو آئولستیا وزیر تجارت خارجی اکوادور نیز در این جلسه ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین رفع تحریم ها ابراز امیدواری کرد که روابط فیمابین دو کشور به سوی برد – برد حرکت کرده ، درازمدت و پایدار باشد.

    افزایش صادرات اکوادور به طور مستقیم به ایران ، خرید کالاهای سرمایه ای و ماشین آلات از ایران و استفاده از شرکت های ایرانی برای حضور در پروژه های اکوادور از جمله برنامه های مورد اشاره آقای آئولستیا برای شروع همکاری در حوزه بانکی و تامین مالی عنوان شد.

    دکتر صالح آبادی : آمادگی انعقاد قرارداد همکاری جامع داریم

    مدیرعامل بانک توسعه صادرات در دیدار با مدیرعامل هالک بانک ترکیه از آمادگی این بانک برای انعقاد قرارداد همکاری جامع با بانک یاد شده خبر داد.

    دکتر صالح آبادی با اعلام این مطلب افزود: این قرارداد می تواند کلیه خدمات متقابل حوزه ارزی را پوشش دهد.

    مدیرعامل بانک توسعه صادرات ضمن تشکر از همکاریهای ارزشمند هالک بانک ترکیه در دوران تحریم یادآورشد: قصد داریم همکاریها بین دوبانک در دوران جدید نیز ادامه و گسترش یابد و در حوزه گشایش اعتبار و صدور ضمانتنامه ارزی نیز علاقمند به فعالیت مشترک هستیم.

    آقای علی فوات تسکیسن اوغلو مدیرعامل و عضو هیات مدیره هالک بانک ترکیه نیز ضمن تشکر از همکاریهای سودمند بانک توسعه صادرات با این بانک، استفاده از ظرفیت های مغفول مانده و آگاهی از انتظارات مسوولان اگزیم بانک ایران را برای همکاری های آینده خواستار شد.
     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو