عصر بازار

همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

مدیرعامل بانک سرمایه با فرزندان شاهد شاغل در بانک دیدار کرد

عصر اعتبار- همزمان با سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز دهه فجر، مدیرعامل بانک سرمایه با فرزندان شاهد شاغل در این بانک دیدار کرده و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

مدیرعامل بانک سرمایه با فرزندان شاهد شاغل در بانک دیدار کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علیرضا حیدرآبادی پور، مدیرعامل بانک سرمایه، در دیدار با فرزندان شاهد این بانک که سه شنبه 13 بهمن ماه در محل ساختمان مرکزی بانک سرمایه صورت پذیرفت، با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا و خانواده های آنها اظهار داشت: ما وامدار شهدا و خانواده های آنها که الگوهای صبر و بردباری اند، هستیم و باید دین خود را به آنها ادا کنیم.

    وی با اشاره به اهمیت بخش صف در پیشبرد اهداف بانک بیان داشت: بیش از 90 درصد حجم عملیات بانک در شعب محقق می گردد. بانک یعنی شعبه و این شعبه است که موجب اعتلا و پیشرفت  بانک می شود و بنده برای همکاران شعبه احترام خاصی قائل هستم.

    حیدرآبادی پور افزود: همه با هم باید با استفاده از تجارب و اندوخته های خود در زمینه بانکداری و با همدلی و تلاش، بانک خوب سرمایه را به جایگاه واقعی خود برسانیم و نام این بانک را برای همیشه بلند آوازه کنیم.

    مدیرعامل بانک سرمایه با اشاره به فضای رقابتی پیش آمده در دوران اجرایی شدن برجام و اهمیت نقش بانک ها در فعالیت های اقتصادی کشور اظهار داشت: ما باید خود را با دانش بین المللی و فرامرزی مجهز کنیم تا بتوانیم نماینده شایسته ای برای کشور عزیزمان در عرصه های بین المللی باشیم.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت شایسته سالاری اشاره کرد و افزود: بانک سرمایه استعدادها و نیروهای توانمندی در بدنه خود دارد که باید این استعدادها شناسایی و آموزش های لازم داده شود تا بتوان با استفاده از این نیروهای کارآمد در پست های مدیریتی موجبات پیشرفت بانک را فراهم نمود.

    شایان ذکر است در پایان مراسم، حیدرآبادی پور با اهدای لوح یادبود و هدایایی از فرزندان شاهد بانک سرمایه تقدیر نمود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی