عصر بازار

مدیر عامل بانک دی در شیراز :

بانک دی در مسیر تعالی ایده وآرمانهای شهدا در حرکت است

عصر اعتبار- به گزارش اداره کل روابط عمومی، مدیرعامل بانک دی در مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه مرکزی در شیراز گفت: سامانه هوشمند جامع بانک دی با هدف توسعه فعالیت های بانکداری الکترونیک وارایه بهترین خدمات بانکی به مشتریان وسهامداران راه اندازی خواهد شد .

بانک دی در مسیر تعالی ایده وآرمانهای شهدا در حرکت است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر شفیع زاده افزود : دسترسی به حسابهای مشتریان ،دسترسی به خدمات کارگزاری بانک دی متصل به بازار سرمایه کشور ودسترسی به انواع بیمه های معتبر این بانک ،بزودی از طریق این سامانه هوشمند جامع فراهم خواهد شد .

    وی با تبریک فرارسیدن سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد : ایران اسلامی در حوزه های امنیت ، دفاع ،علم وسایر حوزه ها در سطح منطقه مقاوم اول را دارد واین توفیق را مرهون تلاش های مجاهدان وشهدای گرانقدر ایران زمین است .

    دکتر شفیع زاده بابیان اینکه باید در حوزه اقتصادی نیز همانند سایر حوزهای امنیتی ، دفاعی وعلمی پویا عمل کنیم گفت : اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبری با بکار گیری از ظرفیت های بخش خصوصی از جمله راهبردهای توفیق دراین راه است .

    وی افزود : سیاست های اقتصاد مقاومتی باید مبنای عمل فعالیت های ما باشد تا بتوانیم در منطقه درخشش لازم را داشته باشیم واز تمامی پتانسیل های موجود برای شکوفایی اقتصادی استفاده کنیم .

    مدیر عامل بانک دی خاطر نشان کرد : بانک دی در مسیر تعالی ایده وآرمانهای شهدا در حرکت است وبا نگاه ایمانی در حوزه اقتصاد وبکار گیری ظرفیت های بخش خصوصی آینده روشنی را برای اقتصاد کشورمتصور است.

    وی بانک دی را یک مجموعه اثر گذار در حوزه اقتصاد معرفی کرد و گفت : نگاه شعبه محوری نداریم و سیاست های اتخاذ شده در استان فارس وسایر استانهای کشور ایجاد یک شعبه وارایه خدمات بانکداری الکترونیک است تا مشتریان وسهامداران این بانک از بهترین خدمات آسان ودر دسترس بهره مند شوند .وی افزود:  دراین رهگذر با بانک های عامل دیگر تفاهم نامه های لازم به امضا خواهد رسید تا با اتصال ودسترسی آنلاین ، مشتریان بتوانند از هر کدام از شعب بانک های کشور استفاده لازم را داشته باشند . به اعتقاد این مدیر اقتصادی در 10سال گذشته ، رشد چشمگیری در استفاده از بانکداری الکترونیک در جامعه را شاهد بوده ایم . وی در خاتمه گفت : با روش های نوین بانکداری ،مسیر سرآمدی ومتعالی شدن و تعالی بخشی به فعالیت های اقتصادی راطی خواهیم کرد .

    در این مراسم مهدی قاسمی معاون امور شعب ،خانواده شهدا ، ایثارگرا ن وجانبازان انقلاب اسلامی را بزرگترین سهامداران این بانک معرفی کرد واز مقام شامخ آنان تجلیل نمود . وی گفت :  ساختمان مرکزی بانک دی دراستان فارس همزمان با ایام الله دهه فجر در 9 طبقه احداث ومورد بهره برداری قرار گفته است . به گفته این مسوول ، فعالیت های این بانک از سال 1389 آغاز وتوانسته است با روند تخصصی در امور بانکداری الکترونیک جایگاه مناسبی را در اقتصاد کشور وفعالیت های بین المللی داشته باشد . وی روند اثر بخش بانک دی را حاصل فعالیت جهادی دانست که با ایجاد 91 شعبه بانکی به راهبردهای مهم اقتصاد مقاومتی دست یافته است .

    قاسمی تاکید کرد : تمامی خدمات ارزی ، صرافی ، کارگزاری بورس ، لیزینگ و سوئیفت از طریق اینترنت وموبایل بانک در اختیار مشتریان این بانک خواهد بود .

    وی با اشاره به این مطلب که فعالین اقتصادی استان فارس شرکای مستقیم ما هستند افزود : ارتباط تنگا تنگ با شرکای اقتصادی راهگشاری فعالیت های این بانک خواهد بود . او تک شعبه بودن این بانک در استان فارس را توجه به توسعه بانکداری الکترونیک توصیف کردو گفت : با اتخاذ این روش از شرکای بیشتری بهره مند وآنان نیز از خدمات ایمن الکترونیک وکاهش مراجعه به شعب بانکی برخوردار خواهند شد .

    عالیشوند فرماندار شهرستان شیراز نیز دراین مراسم با مهم توصیف نمودن فعالیت های بانکداری الکترونیک آنرا گامی ارزنده در روند فعالیت های اقتصادبین الملل عنوان کرد. به گفته فرماندار شهرستان شیراز  ، دستیابی به اهداف دولت ونظام اسلامی در امر اقتصاد مقاومتی کار بزرگی است که از سوی بانک دی آغاز شده است واستمرار خواهد یافت . وی توجه به اقتصاد داخلی پس از برجام با رویکرد اقتصاد مقاومتی وهمچنین توسعه مبادلات بین المللی را با توجه به رهنمود های رهبر معظم انقلاب مورد تاکید وتوجه مدیران اقتصادی استان وشهرستان شیراز قرار داد واز آنان خواست با تلاش حداکثری کشور را بر قله افتخار برسانند .

    مدیر کل بنیاد شهید استان فارس نیز با ذکر این مطلب که 192 هزار نفر از جامعه ایثارگران وخانواده شهدا مخاطبان این اداره کل هستند و عمده سهامداران این بانک نیزمحسوب می شوند از مدیران ارشد بانک دی خواست تا خدمات مطلوب ودر دسترسی را به خانواده شهدا در سراسر استان فارس ارایه دهند . مدیر کل بنیاد شهید فارس ، این استان را مستعد ارایه خدمات گردشگری دانست که از این طریق درآمدهای ریالی وارزی سرشاری تولید خواهد شد وقطعا فعالین اقتصادی به این رویکرد مهم توجه وافر خواهند داشت . در پایان این مراسم که با حضور امام جمعه موقت شیراز ، دکتر عرب مازار، رئیس هیأت مدیره، دکتر مورج عضو هیأت مدیره بانک دی  و مدیران دستگاههای اجرایی استان  همراه بود از خانواده های شهدا از جمله مدافعین حرم اهل بیت (ع) به ویژه سردار عبدالله اسکندی تجلیل شد .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی