عصر بازار

اردیبهشت وارد مدار می‌شود

پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت سعادت‌آباد با تسهیلات بانک توسعه اسلامی

عصر اعتبار- مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران از تکمیل عملیات احداث پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت سعادت‌آباد تا پیش از آغاز فصل گرما خبر داد و گفت:این پروژه طی قراردادی با بانک توسعه اسلامی به ارزش ۲۲ میلیون یورو در کنار تخصیص ۴ میلیارد تومان اعتبار داخلی، در حال تکمیل است.

پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت سعادت‌آباد با تسهیلات بانک توسعه اسلامی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، غلامرضا خوش‌خلق در حاشیه بازدید از عملیات احداث پست 400 به 63 کیلوولت سعادت‌آباد گفت: این پست به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های برق تهران طی قراردادی با بانک توسعه اسلامی به ارزش 22 میلیون یورو در کنار تخصیص 4 میلیارد تومان اعتبار داخلی، در حال تکمیل است.
    بنابراین گزارش وی افزود: متاسفانه تحریم‌های ظالمانه سال‌های اخیر، دشواری‌هایی را به خصوص در زمینه انتقال تجهیزات مورد نیاز ایجاد کرد و همین امر ، باعث تاخیری ناخواسته در بهره‌برداری از پروژه مذکور شد.
    خوش‌خلق با بیان اینکه این قبیل مشکلات تحمیلی، تا حد زیادی برطرف شده است، ادامه داد: امیدواریم تا اردیبهشت ماه سال آینده و قبل از شروع پیک مصرف، عملیات احداث این پست به پایان برسد.
    مدیرعامل برق تهران در پایان به برخی نتایج بهره‌برداری از پست سعادت‌آباد اشاره و خاطرنشان کرد: با ورود این پست به مدار، پایداری ولتاژ بیشتر در کنار جریان مطمئن‌تر برق در محدوده رینگ 400 کیلوولت تهران به ویژه در مناطق غرب و شمال غربی را شاهد خواهیم بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی