عصر بازار

در چهارمین کنفرانس بین‌المللی باشگاه مشتریان:

تندیس برگزیدگی به باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران اعطا شد

عصر اعتبار- ​باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران در چهارمین کنفرانس بین‌المللی باشگاه مشتریان، لوح تقدیر و تندیس برگزیدگی را به لحاظ محتوا و شیوه اجرای بر مبنای طرح کلیک دریافت کرد.

تندیس برگزیدگی به باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران اعطا شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در چهارمین کنفرانس بین‌المللی باشگاه مشتریان که با حضور اساتید برجسته و مدیران باشگاه‌های برندهای مطرح جهان، مدیران ارشد شرکت‌ها و سازمان‌ها، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران در بین شبکه بانکی کشور موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس برگزیدگی به لحاظ محتوا و شیوه اجرا بر مبنای طرح کلیک شد.
    در چهارمین دوره از برگزاری این کنفرانس، باشگاه مشتریان موفق خارجی و داخلی در بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، خدمات گردشگری و صنعت توریسم، صنعت بیمه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، پوشاک و صنایع غذایی و دارویی مورد بررسی قرارگرفت و از سازمان‌های برگزیده در مراسم اختتامیه تقدیر به عمل آمد.
    گفتنی است باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با هدف برقراری ارتباط تعاملی بین بانک و مشتریان تأسیس شده و در پی آن است تا ضمن شناخت بیشتر از علایق و گرایش‌های مشتریان درک صحیحی از نیازهای او دریافت و در نهایت محصولات و خدمات جدید بر اساس خواسته‌های آنان طراحی و عرضه شود.
    براساس طرح کلیک که از سوی بانک متبوع ارایه شده است کلیه مشتریان حقیقی که دارای حداقل یک حساب در این بانک هستند و یا نسبت به افتتاح حساب اقدام می‌نمایند، با استفاده از درگاه‌های الکترونیکی و انجام تراکنش‌های غیرحضوری می توانند اقدام به کسب امتیاز نمایند. این گزارش می افزاید امتیاز هر فعالیت در طرح کلیک براساس جدول جامع امتیازی بخش بانکداری الکترونیکی مندرج در وب سایت باشگاه مشتریان به نشانیclub.bsi.ir محاسبه گردیده و مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به سایت یادشده ضمن ثبت نام در باشگاه مشتریان امتیاز قابل کسب از هر فعالیت در طرح کلیک را مشاهده نمایند و از جوایز این طرح شامل دو دستگاه خودروی هیوندای IX٣٥، ١۰۰ عدد کمک هزینه خرید لپ تاپ، ٢۰۰ عدد کمک هزینه خرید گوشی هوشمند، ٢۰۰ عدد کمک هزینه خرید تبلت و ٢۰۰ عدد کمک هزینه خرید ساعت مچی هوشمند برخوردار شوند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی