عصر بازار

طی سال های ۱۳۸۶ تا پایان آذر ۱۳۹۴صورت گرفت

پرداخت عوارض بیش از ۷ هزار میلیارد تومانی صنعت بیمه از بیمه شخص ثالث

عصر اعتبار- مجموع عوارض پرداختی صنعت بیمه از محل حق بیمه شخص ثالث به وزارت بهداشت، نیروی انتظامی و صندوق تأمین خسارت های بدنی طی ۸ سال و ۹ ماه بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان بوده است.

پرداخت عوارض بیش از ۷ هزار میلیارد تومانی صنعت بیمه از بیمه شخص ثالث
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، صنعت بیمه طی این مدت به طور متوسط ماهیانه حدود 67 میلیارد تومان از محل حق بیمه شخص ثالث به این سه نهاد پرداخت کرده است.
    بنابراین گزارش، کل عوارض پرداختی صنعت بیمه در این بازه زمانی به وزارت بهداشت بیش از 3 هزار و 354 میلیارد تومان، به نیروی انتظامی بیش از یک هزار و 831 میلیارد تومان و به صندوق تأمین خسارت های بدنی بیش از یک هزار و 839 میلیارد تومان بوده است.
    محل مصرف عوارض پرداختی وزارت بهداشت طبق قوانین برنامه چهارم و پنجم توسعه درمان فوری و بدون قید وشرط مصدومان حوادث رانندگی؛ نیروی انتظامی طبق قوانین بودجه سنواتی کاهش تصادفات رانندگی و صندوق تأمین خسارت های بدنی طبق قانون شخص ثالث پرداخت خسارت های بدنی(جرح، فوت و هزینه های پزشکی) وارده به اشخاص ثالث ناشی از حوادث رانندگی و حمایت از ایشان در مواردی که رانندة مسبب حادثه بیمه نامه نداشته یا معلوم نباشد
    نحوة هزینه کرد منابع دریافتی صندوق تأمین خسارت های بدنی مشخص است اما از نحوة هزینه کرد سایر منابع تخصیص داده شده تاکنون گزارش مستندی ارائه نشده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی