عصر بازار

وزیر آموزش و پرورش:

خیرین هیئت امنای مدارس شبانه روزی شوند

عصر اعتبار- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بودجه مدارس شبانه روزی کم است پیشنهاد داد:خیرین با حضور در مدارس شبانه روزی امنای این مدارس شوند.

خیرین هیئت امنای مدارس شبانه روزی شوند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، علی اصغر فانی در همایش حامیان مدارس شبانه روزی گفت: پیام سند تحول بنیادین به عنوان اساس برنامه ششم ارتقا کیفیت آموزش و عدالت آموزشی است.

    وی افزود: عزم جمهوری اسلامی این است که دانش آموزی خارج از مدرسه و پوشش تحصیلی نباشد . امروز در دوره ابتدایی پوشش 99 درصدی و در متوسطه اول 94 درصد و متوسطه دوم 84 درصد تحت پوشش هستند که آمار چشمگیری است.

    فانی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش مصمم به انسداد مبادی بی سوادی و گسترش پوشش تحصیلی است و بسط مدارس شبانه روزی به همین منظور است.

    وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه قبل از اتقلاب اسلامی مدرسه شبانه روزی دخترانه نداشتیم، گفت: امروز بیش از 400هزار نفر در بیش از 3300مدرسه شبانه روزی مشغول تخصیل هستند که پذیرای استعدادهای ناب و غنی دانش آموزان مناطق محروم هستند.

    وی ادامه داد: پیام انقلاب اسلامی و امام(ره) عدالت آموزشی و کشف این استعدادها به عنوان ذخایر علمی و کشور انقلاب و ملت است.

    وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: همه علاقمندان، مردم نیک اندیش و خیرین را به یاری مدارس شبانه روزی دعوت می کنم. خیرین می توانند با حضور در مدارس شبانه روزی امنای این مدارس شوند.

    وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: به تعبیر مقام معظم رهبری هرجا مردم حضور داشتند ضرر نکردیم و امروز مدارس شبانه روزی این حضور را می طلبد.

    فانی خاطرنشان کرد: حدود 40 میلیارد تومان اعتبار برای 400 هزار دانش آموز شبانه روزی در نظر گرفته شده که کفایت نمی کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی