عصر بازار

توضیح بانک توسعه صادرات ایران درباره مطلب روزنامه کیهان

عصر اعتبار- روابط عمومی بانک توسعه صادرات به دنبال برداشت نادرست روزنامه کیهان از مصاحبه مطبوعاتی مدیرعامل این بانک توضیحی برای این روزنامه ارسال کرد.

توضیح بانک توسعه صادرات ایران درباره مطلب روزنامه کیهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، خطاب به سردبیر روزنامه کیهان آمده است: دریافت صورت‌های مالی امری متداول در نظام بانکی بین‌المللی است.

    متن کامل این جوابیه بدین شرح است: با سلام، احتراماَ، با عنایت به مطلب مندرج در روزنامه مورخ 13 بهمن 1394 شماره 21271 با عنوان "مدیرعامل بانک توسعه صادرات تلویحاً افشا کرد: تحقیر بانک‌های ایرانی در سفر اخیر روحانی به اروپا" بدینوسیله توضیحات این اداره حضورتان ارسال می شود. خواهشمند است طبق اصل 23 قانون مطبوعات و به منظور تنویر افکار عمومی، توضیحات مربوطه را در اولین فرصت در همان صفحه و ستون و با همان حروف که اصل مطلب منتشرشده به چاپ برسانند.
    " در مصاحبه مطبوعاتی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران، به‌هیچ‌وجه سخنی از تحقیر بانک‌های ایرانی برداشت نمی‌شود و دریافت صورت‌های مالی جزء فرایند برقراری روابط کارگزاری بانکی بوده که امری متداول در نظام بانکی بین‌المللی است."

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی