عصر بازار

دبیر کانون صرافان ایرانیان عنوان کرد:

سایت صرافی ها تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

عصر اعتبار- در شرایط فعلی افرادی که قصد خرید و فروش ارز را دارند می توانند به مشابه گذشته با مراجعه به صرافی های مجاز اقدام به خرید و فروش کنند چرا که در تابلوی معاملات خود این شرکت ها نرخ ها مشخص می باشد و تنها از روی سایت های آنها حذف شده است.

سایت صرافی ها تا اطلاع ثانوی تعطیل شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، طی روزهای پایانی هفته گذشته در بازار ارز، شاهد عدم کشف قیمت ارز، روی تابلو معاملات سایت های برخی از صرافی های معتبر بودیم که از قرار معلوم این روند در هفته جاری نیز ادامه خواهد داشت.

    در همین راستا دبیر کانون صرافان ایرانیان در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: از روز پنجشنبه اکثر همکاران و دوستان از صرافی های متفاوت در تماس با کانون، از تماس های تلفنی مسئولین بانک مرکزی خبر دادند، که طبق گفته آنها این نهاد ناظر به صرافانی که سایت داشته و روی تابلوی معاملات این سایت ها اقدام به اعلام نرخ لحظه ای ارز می کنند، دستور داده است تا اطلاع ثانوی این نرخ را در این تابلو نمایش ندهند و به اصطلاح سایت های خود را تعطیل کنند.

    امیر بیت لفته در ادامه تأکید کرد: هنوز درخواست و یا ابلاغیه مکتوبی به صرافان و یا کانون در این رابطه ارسال نشده است و ما از مسئولین بانک مرکزی درخواست کرده ایم تا به صورت مکتوب این دستور را به کلیه صرافان تحت نظارت و مجاز ابلاغ نمایند.

    وی افزود: در رابطه با چرایی این موضوع نمی توان با صراحت و اطمینان صحبت کرد اما آنچه که از گمانه زنی ها بر می آید، به نظر می رسد این دستور در راستای تصمیم بانک مرکزی برای تک نرخی شدن ارز در آینده نه چندان دور باشد.

    این مقام مسئول تأکید کرد: در شرایط فعلی افرادی که قصد خرید و فروش ارز را دارند می توانند به مشابه گذشته با مراجعه به صرافی های مجاز اقدام به خرید و فروش کنند چرا که در تابلوی معاملات خود این شرکت ها نرخ ها مشخص می باشد و تنها از روی سایت های آنها حذف شده است.

    این مقام مسئول در خاتمه گفت: دلار که طی روزهای گذشته روندی نزولی به خود گرفته و آنچه که مشخص است تک نرخی شدن آن در قیمت های کمتر از 3600 تومان صورت گیرد اما تا نهایی شدن آن نمی توان اظهار نظر دقیقی انجام داد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو