عصر بازار

با حکم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر؛

چقازردی رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک سپه شد

عصر اعتبار- طی حکمی از سوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، محمدکاظم چقازردی، مدیرعامل بانک سپه به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر این بانک منصوب شد.

چقازردی رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک سپه شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در حکم صادر شده از سوی احمدزرگر آمده است: ضمن استعانت از درگاه ایزد منان، به موجب این حکم، جنابعالی به عنوان ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک سپه منصوب می گردید.
    امید است در ظل توجهات حضرت باریتعالی در راستای احیاء این دو فریضه مقدس الهی، تلاش چشمگیر و سعی وافر نموده و با همکاری مسئولین و تشکیل جلسات و جذب امکانات، گامی ارزنده جهت رضایت و خشنودی حضرت ولیعصر (عج) بردارید.

    * چقازردی: با بزرگ اندیشی و تدبیر فریضه نهی از منکر را با دیدگاه امر به معروف بجا آوریم
    براساس این گزارش مدیرعامل بانک سپه در مراسم دریافت حکم ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک سپه ضمن تأکید بر تفکیک ناپذیری امر به معروف از نهی از منکر اظهار داشت: انسان های فعال در این حوزه باید با بزرگ اندیشی، دقت، ظرافت و تدبیر، فریضه نهی از منکر را با دیدگاه امر به معروف انجام دهد.
    چقازردی ارزش های دینی و اخلاقی را از مصداق های اصلی معروف برشمرد و افزود: خدامحوری و عدالت محوری در راس همه ارزش ها قرار گرفته و همه ما باید مواظب اعمال، رفتار و نیات خود در محضر باریتعالی باشیم.
    رئیس هیأت مدیره بانک از امانتداری بعنوان اولین معروف لازم هر بانکدار نام برد و خاطر نشان کرد: تکریم ارباب رجوع، عدم خیانت در امانت، خدمت رسانی به مردم، جلب رضایت و تأمین نیازهای مشتریان به واسطه ارائه خدمات محصولات جدید بانکی و همچنین منشاء خیر بودن برای خود و مشتریان مصداق های معروف در صنعت بانکدرای است.
    وی گشایش امور مسلمین، حضور در جماعات و مناسبت ها، عیب پوشی و پاک دامنی را از دیگر مصداق معروف برشمرد و اظهار داشت: در بانک سپه برای کمک به اجرای عدالت باید سعی کنیم زمینه و بسترهای لازم جهت حضورافراد با استعداد در سمت ها و موقعیت های متناسب با توانمندی ها و لیاقت آنها مهیا شود.
    چقازردی با بیان اینکه رعایت عدالت و ایجاد حس عدالت محوری در بانک به تسریع و تسهیل امور کمک می کند تأکید کرد: برای رسیدن به این نقطه باید همه ما سخت تلاش کنیم.
    وی افزود: دروغ، غیبت، پرده دری و تزریق یأس و نا امیدی باید با تدبیر مناسب به معروف تبدیل شود.
    شایان ذکر است حکم ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک سپه توسط هاشمیان معاون دبیر این ستاد به محمد کاظم چقازردی اعطا شد.
    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی