عصر بازار

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی:

مبنای پرداخت مستمری بازنشستگی، میانگین پرداخت حق بیمه در ۲سال آخر خدمت است

عصر اعتبار- در پی طرح موضوع محاسبه مستمری بازنشستگی بر اساس ۵ سال آخر خدمت در برخی خبرگزاری‌ها و سایتهای خبری، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: چنین موضوعی دراحکام برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور مطرح نیست و اساساً چنین موضوعی صحت ندارد.

مبنای پرداخت مستمری بازنشستگی، میانگین پرداخت حق بیمه در ۲سال آخر خدمت است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، تاج الدین افزود: احکامی مانند تغییر در سن و سابقه برای بازنشستگی صرفاً پیش بینی‌های برخی رسانه ها بوده است و در دستور کار دولت نیست.

    وی گفت: در برنامه ششم توسعه کشور که توسط دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است و در حال بررسی توسط کمیسیون‌های تخصصی مجلس است، مبنای پرداخت مستمری بازنشستگی میانگین پرداخت حق بیمه در 2 سال آخر خدمت است.

    تاج الدین افزود: همواره برای محاسبه مستمری بازنشستگی، 2 سال آخر خدمت کارکنان لحاظ می شود مگر اینکه به صورت غیرمتعارفی حقوق فرد افزایش یابد که در آن صورت میزان پرداخت حق بیمه در طول 5 سال ملاک محاسبه بازنشستگی قرار می گیرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی