عصر بازار

مدیرکل جدید حوزه مدیریت بانک دی معرفی شد

عصر اعتبار- ناصر صالحی به عنوان مشاور مدیر عامل و مدیر کل حوزه مدیریت بانک دی معرفی شد.

مدیرکل جدید حوزه مدیریت بانک دی معرفی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بانک دی، در جلسه ای با حضور مدیرعامل، معاونان و جمعی از کارکنان، ناصر صالحی به عنوان مشاور مدیرعامل و  مدیرکل حوزه مدیریت بانک دی معرفی شد.

    در این جلسه از زحمات مجتبی حیدری معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت که سرپرستی این حوزه را عهده دار بود، تقدیر شد و ناصر صالحی معاون پشتیبانی و مهندسی بانک با حفظ سمت، این مسئولیت را به عهده گرفت.

    در این جلسه دکتر احمد شفیع‌زاده ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی 37سال گذشته اشاره و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت سرخ حسینی (ع) بود که مردم با اعتقاد به مبانی انقلاب و حضور مرجعیت دین و مبارزات چندین ساله امام خمینی (ره) به ثمر نشست.

    وی افزود: این 37 سال دستاوردهای بزرگی برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورده است که از جمله آن قرار گرفتن در بین 10 کشور پیشرفته جهان در عرصه علمی بوده است و تفکر جهادی و روحیه انقلابی در عرصه دفاعی سبب ایجاد امنیت کشور در منطقه خاورمیانه شده است.

    مدیرعامل بانک دی علت این انتصاب را استفاده بیشتر از توانایی و تجارب آقای صالحی که از مسئولیت‌های گذشته توانسته با روحیه جهادی و پشتکار، منشا خدمات ارزنده و چشمگیری بوده‌اند، عنوان و اظهار امیدواری کرد که ایشان بتوانند کما فی السابق این مسئولیت را نیز بهتر از گذشته به انجام برساند.

    در این جلسه هم چنین از زحمات مجتبی عزیزی که در مدت تصدی ریاست حوزه مدیریت، نقش ارزنده‌ای در ایجاد و تقویت بخش‌های مختلف این حوزه از جمله سامانه اتوماسیون اداری، مرکز ارتباط با مشتریان، سایت و دبیرخانه مکانیزه، ایفا کرد و موفقیت‌های زبانزدی را برای بانک به همراه  داشت، تقدیر شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو