عصر بازار

تقدیر مدیرعامل پتروشیمی بوشهر از حمایت‌های بانک توسعه صادرات ایران

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر به عنوان بزرگترین پروژه استفاده کننده از فاینانس چین از تلاشهای بانک توسعه صادرات ایران قدردانی کرد.

تقدیر مدیرعامل پتروشیمی بوشهر از حمایت‌های بانک توسعه صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در نامه ارسالی آقای سیدغلامرضا مستجاب الدعوه مدیرعامل این شرکت خطاب به دکتر صالح آبادی آمده است: اعتبارات اسنادی پروژه پتروشیمی بوشهر بزرگترین پروژه استفاده کننده از فاینانس چین با عاملیت بانک توسعه صادرات در فروردین ماه سال جاری به مبلغ 3.2 میلیارد یوان گشایش یافت.

    این نامه افزوده است : این اعتبار اسنادی در آذرماه سال جاری به مبلغ 15.2 میلیارد یوان چین افزایش یافت که این امر با حمایت های مدیرعامل بانک توسعه صادرات، اعضای هیات مدیره و مدیران و کارکنان زحمتکش این بانک میسر شده است.

    بانک توسعه صادرات بعنوان تنها بانک تخصصی حامی صادرات در کشور به صنایع پتروشیمی با توجه به اشتغالزایی، ارزآوری و تولید بیش از نیاز داخلی به منظور صادرات این محصولات، نگاه ویژه‌ای دارد چرا که مزیت های نسبی و رقابتی خاص این صنایع می تواند سهم خوبی را در این حوزه از آن کشور کند.

    طرح پتروشیمی بوشهر با رقم 2.2 میلیارد یورو یکی از طرح های مهم در دستو کار بانک توسعه صادرات بوده است. ارزش صادراتی محصولات تولید شده در شرکت پتروشیمی بوشهر 2.5 میلیارد دلار در سال برآورد می شود و اشتغال زایی مستقیم این پروژه بالغ بر یک‌هزار و 500 نفر است.
    محصولات تولیدی پروژه پتروشیمی بوشهر در صنایع شیمیایی، دارویی، پزشکی، لوازم خانگی و سوخت به کار می‌رود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی