عصر بازار

تجدید میثاق کارکنان بانک دی با آرمان‌های امام راحل

عصر اعتبار- جمعی از مدیران ارشد و کارکنان بانک دی همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند.

تجدید میثاق کارکنان بانک دی با آرمان‌های امام راحل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، به مناسبت فرا رسیدن سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران و جمعی از کارکنان بانک دی با حضور در مرقد مطهر حضرت امام(ره) و اهدای تاج گل و ادای احترام به ساحت امام راحل و قرائت فاتحه با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

    در حاشیه این مراسم  دکتر احمد شفیع‌زاده ـ مدیرعامل بانک دی ـ با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدای انقلاب و تبریک سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: دهه فجر یادآور خیزش عظیم ملتی است که از ظلم و وابستگی و تبعیض به ستوه آمده و با اتکال به خداوند تبارک و تعالی و رهبری حضرت امام خمینی (ره)، بساط مستکبران را از این کشور برچید و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای  ملت ایران به ارمغان آورد و آنان را از وابستگی سیاسی به شرق وغرب نجات داد.

    وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 نه تنها یک اتفاق بزرگ برای ایران بود بلکه منشا تحولات بزرگتر در منطقه و جهان نیز بود. به همین دلیل است که قدرت‌های استکباری همواره طی این سال‌ها تلاش کردند که در مسیر آن اختلال ایجاد کنند.

    وی با بیان اینکه اگر این انقلاب ناچیز بود و تغییرات حاصل شده بی اهمیت بود این همه سرمایه‌گذاری علیه آن صورت نمی‌گرفت، ادامه داد: با وجود فشارهای سنگین ما در عرصه‌های سیاسی و نظامی توان خود را به اثبات رسانده‌ایم و اکنون نوبت فرهنگ و اقتصاد است که با همت مردم حماسه‌ای دیگر بیافرینیم.

    شفیع‌زاده با بیان اینکه در عرصه‌های اقتصاد و فرهنگ نیز می‌توانیم با تمسک به راه امام راحل و شهدا به موفقیت‌های بزرگی دست یابیم، تاکید کرد: بار دیگر این ایام را ارج می‌نهیم و با امام راحل پیمان می‌بندیم که در جهت اعتلای ایران اسلامی گام برداریم تا آرمان‌های امام و شهدا را محقق کنیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی