عصر بازار

وعده مدیرعامل بانک پارسیان برای امسال

افزایش پرداختی به سپرده‌گذاران ثامن الحجج تا ۳۰ میلیون

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک پارسیان اعلام کرد که احتمالا تا هفته آینده برنامه پرداخت وجوه به سپرده‌گذاران تعاونی اعتباری ثامن الحجج تا سقف ۳۰ میلیون تومان نیز نهایی خواهد شد.

افزایش پرداختی به سپرده‌گذاران ثامن الحجج تا ۳۰ میلیون
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، کورش پرویزیان با اشاره به آغاز پرداخت وجوه سپرده‌گذارن تعاونی اعتباری ثامن الحجج که با همکاری بانک مرکزی و دستگاه قضایی از 13 بهمن ماه آغاز شده است اظهار کرد: تا کنون در این زمینه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و همچنین خود سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج همکاری خوبی داشتند و فرایند با آرامش در حال انجام است.

    افزایش سقف پرداخت سپرده ها تا 30 میلیون تومان

    وی همچنین از افزایش سقف پرداخت سپرده‌ها تا قبل از سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌ای که از سوی بانک مرکزی تدوین شده و با برنامه‌ریزی که در حال انجام آن هستیم، امیدواریم که بتوانیم در فاز بعدی تا سقف 30 میلیون تومان وجوه سپرده‌گذاران را واگذار کنیم که به احتمال فراوان برنامه پرداخت سپرده‌های تا سقف 30 میلیون تومان تا انتهای هفته آینده نهایی خواهد شد.

    پرویزیان، با اشاره به اینکه برنامه اولیه زمانبندی تودیع سپرده‌ها برای اول تا دهم اسفندماه تهیه شده بود که اکنون در حال بازنگری است تا بتوانیم زودتر سپرده‌ها را واگذار کنیم، ادامه داد: در اطلاعیه اولیه‌ای که با همکاری بانک مرکزی منتشر شد افرادی که اعداد سمت راست کد ملی آنها به اعداد صفر تا 9 ختم می‌شد براساس زمان‌بندی برای دریافت سپرده مراجعه می‌کردند ، اما اخیرا برای سپرده‌گذاران تا سقف سه میلیون تومان این شرایط را حذف کردیم که دریافت سپرده‌ها آسان‌تر و سریع تر انجام شود. در عین حال که برنامه زمانی برای پرداخت سریع‌تر سپرده‌های پنج تا 10 میلیون تومانی نیز به زودی اجرایی خواهد شد.

    کارگروهای تخصصی برای تعیین تکلیف سپرده‌های کلان

    وی در ادامه در رابطه با پرداخت سپرده‌های کلان و تعیین تکلیف آنها نیز توضیح داد: این موضوع نیز در کارگروه‌های تخصصی در بانک مرکزی با همکاری بانک پارسیان در حال انجام است که البته در این رابطه همکاری خود افراد موسسه از اهمیت ویژه ای برخودار است و امیدواریم بتوانیم در مورد آن به جمع‌بندی برسیم، چرا که برخی از افراد تسهیلاتی دریافت کرده و تعهداتی برای خود ایجاد کرده‌اند که در کوتاه مدت قابل تسویه نیست و زمان‌بر خواهد بود.

    پرویزیان، ابراز امیدواری کرد که تا اوایل سال آینده شمای کلی برنامه‌های مربوط به سپرده‌گذاران کلان ثامن الحجج نیز مشخص شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی