عصر بازار

سرپرست صندوق بازنشستگی استان یزد:

بالاترین حقوق بازنشستگی در یزد ۱۲ میلیون تومان است

عصر اعتبار- سرپرست صندوق بازنشستگی در استان یزد، بالاترین حقوق بازنشستگی در این استان را ۱۲ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: یک نفر در یزد ماهانه این میزان حقوق را از صندوق بازنشستگی دریافت می‌کند.

بالاترین حقوق بازنشستگی در یزد ۱۲ میلیون تومان است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، محمود زارع‌شاهی، بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی شورای تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد اظهار داشت: در حال حاضر 21 هزار و 700 نفر در استان یزد از صندوق بازنشستگی حقوق دریافت می‌کنند که ارقام پرداختی به آنها بر اساس شغل، تحصیلات و ... متفاوت است.

    وی عنوان کرد: سالانه در مجموع بالغ بر 208 میلیارد تومان حقوق به این افراد پرداخت می‌‌شود که حدود 8 میلیارد تومان از این میزان، از درآمد کسر شده از حقوق کارمندان بابت صندوق بازنشستگی تامین می‌شود.
    زارع‌شاهی خاطرنشان کرد: بیشترین بازنشسته‌های استان یزد را بازنشستگان آموزش و پرورش تشکیل می‌دهند به نحوی که تقریبا نیمی از بازنشستگان استان یزد از جامعه فرهنگیان هستند.

    سرپرست صندوق بازنشستگی استان یزد در مورد پرداخت‌ها نیز عنوان کرد: میانگین پرداختی به بازنشستگان استان یک میلیون و 300 هزار تومان است که حداقل پرداختی 750 هزار تومان و حداکثر پرداختی 12 میلیون تومان است.
    وی با بیان اینکه فقط یک نفر در استان یزد 12 میلیون تومان حقوق بازنشستگی دریافت می‌کند، یادآور شد: 17 هزار و 330 نفر نیز بین یک تا 5 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند.

    زارع‌شاهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی صندوق بازنشستگان برای بازنشستگان استان یزد اظهار داشت: سفرهای زیارتی، وام‌های ضروری، پزشک عمومی و ... از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای بازنشستگان استان یزد است.

    در این نشست که با حضور هفده‌تن، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از حمایت‌های استاندار یزد همچنین تلاش‌های مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تجلیل شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی