عصر بازار

افتتاح سه طرح بانک صنعت و معدن در استان قم به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران

عصر اعتبار- در مراسمی که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور جهانگیری، معاون اول رییس جمهور ، نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت ، بطحایی ، معاون بانکداری صنایع کوچک و متوسط بانک صنعت و معدن و صادق‌نیا سرپرست شعب استان قم این بانک برگزار شد طرح‌های صدرا الکترو مهبد، راد صانع هیدج (آتی) و نورد لوله قائم که با تامین مالی بانک صنعت و معدن به اجرا درآمده اند، مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

افتتاح سه طرح بانک صنعت و معدن در استان قم به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، شرکت صدرا الکترو مهبد با هدف تولید سود سوزآور، آب ژاول، اسید کلریدریک و کلر مایع در شهرک صنعتی محمودآباد قم احداث گردیده و با دریافت مبلغ ١٥ میلیون یورو تسهیلات ارزی و ٢٧میلیارد ریال تسهیلات ریالی از بانک صنعت و معدن بیش از ١٥۰ فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.
    طرح رادصانع هیدج (آتی) که با هدف تولید مخازن کامپوزیت CNG در شهرک صنعتی شکوهیه قم ایجاد شده ، با دریافت مبلغ ١٤ میلیون یورو تسهیلات از بانک صنعت و معدن برای ٦۰ نفر شغل فراهم ساخته است .
    شرکت نورد لوله قائم نیز که انواع لوله‌های درزجوش اسپیرال تولید می کند با ٥٢ میلیارد ریال تسهیلات بانک صنعت و معدن در شهرک صنعتی شکوهیه قم ایجاد شده و ٤۰ فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.
    گفتنی است در حاشیه این مراسم، صنعتگران استان قم از عملکرد بانک صنعت و معدن در خدمت‌رسانی به صاحبان صنایع و تولیدکنندگان قدردانی کردند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی