عصر بازار

در مراسم گشایش ساختمان جدید شعبه بانک دی در آمل:

بانک دی یک بنگاه اقتصادی چابک و منطقی است

عصر اعتبار- ساختمان جدید شعبه بانک دی در آمل در هشتیمن روز از دهه فجر انقلاب با حضور امام جمعه آمل و عضو هیات مدیره بانک گشایش یافت.

بانک دی یک بنگاه اقتصادی چابک و منطقی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حجت‌الاسلام والمسلمین رحمانی آملی، امام جمعه آمل در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت مناسب موجود در بانک دی شعبه آمل حرکت در مسیر افتخارآفرینی و توسعه دستاوردهای انقلاب را وظیفه همگانی دانست.

    وی با بیان اینکه این فضای زیبا و فعالیت در آن را از برکت جانبازی جانبازان و جانفشانی شهدای عزیزی داریم که در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی همه چیز خود را فدا کردند، از مدیران بانک دی و شعبه آمل تقدیر کرد.

    حجت الاسلام رحمانی همچنین با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: همه ما باید الان و در هر جایگاهی که قرار داریم پیگیر موضوعات اقتصادی نیز باشیم و با تلاش و سعی بیشتر در این امور کاری کنیم که دستمان به سمت اجانب دراز نشود.

    در ادامه این مراسم دکتر محمدعلی مورج، عضو هیات مدیره بانک دی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس با بیان اینکه این شهدا بودند که قدم‌های مثبت و با ثباتی را برای تحقق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تثبیت آن برداشتند، گفت: ما در بانک دی هر روز افتخار می‌کنیم که در خدمت جامعه ایثارگری کشور هستیم.

    وی با بیان اینکه به یمن این دهه مبارک، شعب مختلفی از بانک دی را در شهرهای مختلف افتتاح کردیم که شعبه آمل نیز یکی از این شعب است، افزود: ما تلاش کرده‌ایم تا یک بنگاه اقتصادی چابک و منطقی را در کشور ایجاد و اداره کنیم.

    مورج اظهار کرد: بانک دی طی چند سال گذشته در فعالیت‌های اقتصادی و بانکی خود روند رو به رشدی را داشته است. حتی با وجود تحریم‌ها و سختی‌هایی که اقتصاد کشور با آن روبه‌رو بود اما خوشبختانه توانستیم شرایط مناسبی را از نظر سود دهی به سهامداران داشته باشیم و تحلیل‌گران نیز بر این موضوع اذعان دارند که بانک دی از ثبات سهم برخوردار است.

    عضو هیات مدیره بانک دی با بیان اینکه بانک دی از معدود بانک‌هایی است که تمام فعالیت‌هایش از صفر تا صد را در خود بانک انجام می‌دهد، تاکید کرد: از نظر فرآیند رشد نیز بر اساس پیش بینی‌هایمان از یک شیب به سمت بالا و رو به رشدی برخوردار هستیم.

    در پایان این مراسم از پدر شهیدان عباس‌زاده، جانباز 70 درصد حسین پهلوان، جانباز محمدرضا احمدی، جانباز 70 درصد یزدانی و همچنین محمود صالحی از هنرمندانی که فرزند شهید است تقدیر شد.

    مراسم گشایش شعبه جدید بانک دی در آمل با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رحمانی آملی امام جمعه آمل، دکتر مورج عضو هیات مدیره بانک دی، یوسفی رییس سرپرستی شمال کشور بانک دی، سیفیان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل، جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا و همچنین جمعی از فعالان اقتصادی و مدیران شعب بانک‌های مختلف برگزار شد

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو