عصر بازار

در شب میلاد انقلاب اسلامی

صرافی بانک دی گشایش یافت

عصر اعتبار- صرافی بانک دی در شب ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مدیرعامل بانک دی گشایش یافت.

صرافی بانک دی گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در مراسمی که عصر روز چهارشنبه برگزار شد، صرافی بانک دی با کسب مجوزهای لازم از بانک مرکزی و تایید اعضای هیات مدیره، فعالیت رسمی خود را در بازار ارزی و اقتصادی کشور آغاز کرد.

    دکتر احمد شفیع‌زاده ـ مدیرعامل بانک دی ـ در این مراسم با تبریک آغاز سی‌وهفتیمن سالروز انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار کرد: دهه فجر را می‌توان ایام قدر انقلاب نامید چرا که در این دهه بود که سرنوشت کشور رقم خورد و دگرگونی ایجاد شده دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

    وی با بیان اینکه تشکیل جمهوری اسلامی یکی از مهمترین اتفاق‌های تاریخ منطقه و حتی جهان است، افزود: در تاریخ منطقه و چه بسا تاریخ جهان کمتر کشور را می‌توان یافت که خارج از عرف و عادت کشورهای قدرتمند عمل کرده و با یاری مردمش انقلابی را به ثمر برساند و این امر با یاری خداوند و رهبری حضرت امام خمینی (ره) در ایران اسلامی به وقوع پیوست.

    مدیرعامل بانک دی با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب گفت: در جریان انقلاب همه دیدند که هیچ گروه، صنف و جریانی سیاسی در مقابل مردم و حضرت امام رنگ و لعابی نداشت و اکنون نیز ثمرات و نتایج حضور مردم در همه عرصه‌ها را به خوبی می‌توان درک کرد.

    شفیع‌زاده در ادامه با تبریک آغاز به کار صرافی دی در شب میلاد انقلاب و خوش یمن بودن این اتفاق اظهار کرد: بانک دی و گروه مالی دی طی دو سال گذشته همواره در مسیر ترقی و اعتلای اقتصاد کشور گام برداشته و اکنون با بازگشایی صرافی دی مجموعه خدمات مالی ارائه شده از سوی گروه مالی دی به نوعی تکمیل شده است.

    وی با تقدیر از زحمات معاونت ارزی بانک دی در طی مسیر کسب مجوزهای قانونی فعالیت، خطاب به مدیرعامل و کارکنان شرکت صرافی دی اظهار کرد: شعار ما در بانک دی ارزش آفرینی برای مشتریان و جامعه است با همین شعار هم می‌خواهیم صرافی دی گام بردارد و دو نکته را حتما مورد نظر قرار دهد.

    وی افزود: در گام اول تاکید ما برانضباط مالی است. باید فعالیت ما کاملا در چارچوب قوانین و مقررات باشد و علاوه بر داشتن سرعت در کار، شفافیت و دقت لازم در اولویت قرار گیرد. در گام دوم نیز باید به مبانی حقوقی فعالیت‌هایمان به خوبی توجه کنیم.

    در ادامه این مراسم قرائتی ـ رییس هیات مدیره صرافی دی ـ ضمن اشاره به فعالیت‌هایی که در این شرکت طی شش ماه گذشته انجام شده اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و نیز موقعیت شرکت در منطقه ونک تهران انتظار سودآوری مناسبی از این شرکت برای گروه مالی دی داریم.

    به گفته وی بزودی علاوه بر مبادلات ارزی در صرافی دی، خرید و فروش سکه نیز در این شرکت انجام خواهد شد.

    دروی ـ مدیرعامل شرکت صرافی دی ـ نیز با تقدیر از زحمات انجام شده برای بازگشایی صرافی دی از برنامه‌های این شرکت برای نقش آفرینی در حوزه اقتصادی کشور به ویژه در بخش ارزی خبر داد.

    دفتر مرکزی صرافی دی در میدان ونک تهران واقع است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی