عصر بازار

مدیرعامل بانک پارسیان تشریح کرد:

جزئیات پرداخت سپرده‌های مشتریان ثامن‌الحجج

مانده تسهیلات از حجم سپرده مشتریان کسر می‌شود

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک پارسیان از پرداخت سپرده‌های تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج تا سقف ۳۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: بازپرداخت سپرده‌های بیش از ۳۰ میلیون ریال در مراحل بعدی انجام می‌شود.

جزئیات پرداخت سپرده‌های مشتریان ثامن‌الحجج
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار» به نقل از فارس، کوروش پرویزیان با اشاره به روند پرداخت تعهدات تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج اظهار داشت: بر اساس دستور مقام قضایی و بانک مرکزی، سپرده‌های تا سطح 30 میلیون ریال به سپرده‌گذاران این مؤسسه پرداخت می‌شود.

    وی افزود: بازپرداخت سپرده‌های بیش از 30 میلیون ریال در مراحل بعدی انجام می‌شود، اما فعلاً افرادی که سپرده‌های خرد دارند و البته بخش عمده سپرده‌گذاران این مؤسسه را تشکیل می‌دهند، پرداخت می‌‌شود.

    مدیرعامل بانک پارسیان با بیان اینکه ما عامل پرداخت هستیم و هر میزانی را که به ما اعلام کنند، را به سپرده‌گذاران پرداخت می‌کنیم، گفت: برآورد ما از حجم سپرده‌های زیر 10 میلیون تومان این مؤسسه، 1200 میلیارد تومان بود، ولی تعدادی از این سپرده‌گذاران از ثامن‌الحجج تسهیلات گرفته‌اند، به همین دلیل بانک فقط مابه‌التفاوت مانده تسهیلات را به سپرده‌گذار پرداخت می‌کند.

    پرویزیان تصریح کرد: ممکن است فردی بیش از سپرده خود، تسهیلات دریافت کرده باشد که در این‌صورت نه تنها پولی نمی‌گیرد، بلکه باید اقساط تسهیلات را به‌تدریج پرداخت کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی