عصر بازار

افزایش قیمت طلا در بازار امارات

عصر اعتبار- ایرنا - قیمت طلا در بازار امارات امروز (یکشنبه) روند صعودی یک ماه اخیر خود را ادامه داد و هر گرم طلای ۲۴ عیار نزدیک به ۴۰ دلار معامله شد.

افزایش قیمت طلا در بازار امارات
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، بهای هر گرم طلای 24 عیار در این بازار در اولین روز فعالیت در هفته جاری 145 درهم و 97 فلس (39 دلار و 74 سنت) معامله شد.
    این رقم بطور تقریبی بالاترین سطح در یک ماه اخیر بود، به نحوی که نسبت به هفته گذشته حدود دو دلار و نسبت به ماه پیش پنج دلار افزایش نشان می دهد.
    منابع بازار طلا در امارات، افزایش کنونی در این بازار را ناشی از تحولات اقتصادی آمریکا و برابری نرخ دلار در مقابل سبد ارزهای اصلی ارزیابی کردند.
    این منابع یادآور شدند که نرخ کنونی برابری دلار به پایین ترین سطح خود در برابر سبد ارزهای اصلی در چهار ماه اخیر رسیده است.
    منابع مذکور افزودند: ارزش برابری دلار در برابر ارزهای اصلی عامل مهمی برای نرخ گذاری طلا است، به ویژه آنکه بهای طلا در امارات با دلار آمریکا ارزش گذاری می شود.
    امارات یکی از بزرگترین صادرکنندگان مجدد طلا در خاورمیانه است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی