عصر بازار

برای حضور در اولین جشنواره کسب و کارهای نوپا

دعوت بانک صنعت و معدن از اندیشمندان و صاحبان ایده های نوآورانه

عصر اعتبار- در آستانه برگزاری نخستین جشنواره ملی کسب و کارهای نوپا در حوزه صنعت و معدن که دهم تا دوازدهم اسفندماه سال جاری با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک صنعت و معدن و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در محل این دانشگاه برگزار می‌شود ، بانک صنعت و معدن از اندیشمندان ، صاحبان ایده های نوآورانه و صنعتگران کشور دعوت کرد تا به منظور ایجاد فرصتی در راستای برقراری تعامل مناسب و اثر بخش در این جشنواره حضور یابند.

دعوت بانک صنعت و معدن از اندیشمندان و صاحبان ایده های نوآورانه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، گفتنی است جشنواره ملی کسب و کارهای نوپا از سه بخش نمایشگاه ایده‌های نوآورانه، نمایشگاه سرمایه‌گذاران کارآفرین و رقابت ایده‌های برتر تشکیل خواهد شد و فرصتی مناسب را برای ارتباط بین سرمایه‌گذاران کارآفرین و صاحبان ایده فراهم خواهد آورد.
    حمایت مالی بانک صنعت و معدن از ایده‌های برتر و آماده فاز تجاری‌سازی که دارای توجیه فنی، مالی و اقتصادی باشند و ارائه خدمات مشاوره‌ای و بررسی مالی توسط این بانک، شرکت‌های زیرمجموعه آن و مدیریت فناوری و توسعة نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر از دستاوردهایی است که شرکت‌کنندگان در جشنواره از آن بهره‌مند خواهند شد.
    برای آگاهی بیشتر ، متقاضیان شرکت در جشنواره میتوانند به آدرس پایگاه اینترنتی جشنواره: autvincup.ir مراجعه کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی