عصر بازار

مشارکت جدید ایران و قبرس در بازار نفت؛

بانک‌های قبرسی آماده همکاری با ناوگان نفتکش ایران شدند

عصر اعتبار- دور جدید مذاکرات نفتی و بانکی ایران و قبرس به منظور لغو کامل تحریم‌ها و تسهیل و تسریع فعالیت‌های بانک‌های این کشور با ناوگان نفتکش ایران در دوران پساتحریم انجام شد.

بانک‌های قبرسی آماده همکاری با ناوگان نفتکش ایران شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، دور جدید مذاکرات نفتی و بانکی ایران و قبرس، با حضور علی اکبر صفایی مدیر عامل شرکت ملی نفتکش ایران «الکوس میخائیلیدس» معاون وزیر حمل و نقل قبرس، امروز در تهران انجام شد.

    علی اکبر صفایی امروز پس از دیدار و گفتگو با مقام قبرسی، در تشریح توافق جدید انجام گرفته با این کشور اروپایی، گفت: به زودی مشکل بانکی شرکت ملی نفتکش ایران با یکی از بانک های این کشور برطرف شود.

    این مقام مسئول با اعلام اینکه شرکت ملی نفتکش علاقه مند به گسترش همکاری در زمینه مختلف دریایی با قبرس است، تصریح کرد: مذاکره با شرکت‌های این کشور در حال انجام بوده و شرکت ملی نفتکش قصد دارد نه تنها در ایران بلکه در سطح جهان با این کشور همکاری داشته باشد.

    مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران همچنین در این دیدار خواستار همکاری در زمینه حل مشکل شرکت ملی نفتکش ایران با یکی از بانک‌های این کشور شد و اظهار داشت: امیدواریم این مذاکرات در آینده نزدیک به نتیجه برسد.

    الکوس میخائیلیدس معاون وزیر حمل و نقل قبرس هم در حاشیه این دیدار با بیان اینکه قبرس آماده افزایش همکاری‌های نفتی با شرکت ملی نفتکش ایران است، تبیین کرد: قبرس به عنوان کشوری دریایی آمادگی دارد تا در زمینه‌های مختلف از جمله ثبت پرچم و دیگر حوزه‌های مرتبط با حمل و نقل دریایی با شرکت ملی نفتکش ایران همکاری کند.

    این مقام دولت نیکوزیا، خاطرنشان کرد: قبرس همچنین نسبت به همکاری و کمک کشور متبوعش در رفع مشکل بانکی شرکت ملی نفتکش از سوی بانک قبرسی قول مساعد داد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی