عصر بازار

زنده شدن امیدها در نمایشگاه طلا و جواهر امسال

عصر اعتبار- نائب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ضمن بیان روند برگزاری هشتمین نمایشگاه طلا و جواهر اعلام کرد: ویژگی اصلی نمایشگاه امسال طلا و جواهر تهران، احیای امید به آینده دراین صنف است.

زنده شدن امیدها در نمایشگاه طلا و جواهر امسال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر اعتبار به نقل از طلا نیوز، مشخصه اصلی نمایشگاه امسال طلا و جواهر را ایجاد امید به آینده در صنف طلا و جواهر عنوان کرد و گفت: استقبال از هشتمین نمایشگاه طلا و جواهر از دوره های قبل بیشتر بوده و با وجود رکود شدید در این صنف، امسال نمایشگاه پرشوری برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به حضور 30 برند مطرح طلا و جواهر در نمایشگاه افزود: در نمایشگاه امسال 120 شرکت داخلی و خارجی در فضای 8 هزار متر مربع حضور دارند، و شرکت هایی از کشور ایتالیا، ترکیه و چین آخرین محصولات و ابزارهای خود را به معرض نمایش قرار خواهند داد.

    زندی حضور برندهای مطرح و خدمات پس از فروش را از دیگر تمایز نمایشگاه هشتم عنوان کرد و گفت: در بخش جنبی نمایشگاه سمینارها و کارگاههای آموزشی با عنوان تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی و طراحی طلا و جواهر انجام خواهد شد، و هماهنگی های لازم با اتحادیه های سراسر کشور برای حضور در این رویداد طلایی انجام شده است.

    نائب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان طلا و جواهر با بیان مشکلات بخش تولید مصنوعات طلا و جواهر خاطرنشان کرد: از اهداف اصلی نمایشگاه امسال بازاریابی و صادرات طلا و جواهر به بازار های جدید و همسایگانمان می باشد، که با تنوع محصولات ما سلایق مختلف را جذب خواهد کرد.

    وی در خاتمه با بیان تشکر از همه پیشکسوتان و فعالان صنعت طلا و جواهر در برگزاری نمایشگاه امسال گفت: مسلماً هیچ نمایشگاهی بدون ایراد نخواهد بود، ولی باید دست به دست هم دهیم و برای رفع مشکلات نمایشگاه و رشد این صنعت همدیگر را کمک کنیم.
    بر اساس این گزارش هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت و صنایع وابسته از فردا 27 بهمن به مدت 4 روز و از ساعت 10 الی 18 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، آماده پذیرایی از علاقه مندان به این صنف و صنعت خواهد بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی