عصر بازار

مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی عنوان کرد

بانک‌ها و صنایع معدنی متعالی‌ترین سازمان‌های کشور

عصر اعتبار- مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی از برگزاری سیزدهمین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی خبر داد و گفت: صنایع معدنی و بانک‌ها متعالی‌ترین شرکت‌ها در سال‌های گذشته بودند.

بانک‌ها و صنایع معدنی متعالی‌ترین سازمان‌های کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمدعلی محمدی امروز - سه شنبه - در نشست خبری سیزدهمین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی که با موضوع چاوکی و تاب‌آوری در شرایط پساتحریم برگزار می‌شود، اظهار کرد: شروع این همایش از سال 1382 بوده و هدف آن این است که شرکت‌های علاقه‌مند به قرار گرفتن در مسیر توسعه مورد ارزیابی قرار گیرند.

    وی با بیان این‌که در طول 13 سال گذشته 600 سازمان بزرگ و متوسط 1200 بار مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، ادامه داد: همایش باعث شده متوسط نمره تعالی سازمان‌هایی که در مسیر جایزه قرار گرفته‌اند سال به سال بهبود یابد.

    مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی با بیان این‌که این مدل هم عملکرد و هم توانمندی سازمان‌های ارزیابی شده را می‌سنجد، درباره‌ ضرورت برگزاری این همایش افزود: ضرورت برگزاری این همایش تعیین شرایط سازمان‌ها از بعد عملکرد و قابلیت‌ها برای دریافت بازخورد و قرار گرفتن در مسیر توسعه است.

    محمدی همچنین با اشاره به ذی‌نفعان برگزاری همایش جایزه ملی تعالی سازمانی اظهار کرد: ذی‌نفعان این همایش خود بنگاه‌ها، بنگاه‌های رقیب که به دنبال الگوبرداری هستند، سیاست‌گذاران در سطح جامعه، مراکز علمی و تحقیقاتی و شرکت‌های خارجی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری مشترک در ایران هستند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی