عصر بازار

نرم افزار مدیریت برنامه‌ریزی استراتژیک و بودجه بانک دی رونمایی شد

عصر اعتبار- نرم افزار مدیریت برنامه‌ریزی استراتژیک و بودجه (پوینتر) با حضور مدیرعامل بانک دی رونمایی شد.

نرم افزار مدیریت برنامه‌ریزی استراتژیک و بودجه بانک دی رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این نرم‌افزار که در بانک دی بومی شده‌ است، قابلیت تدوین، جاری‌سازی و ارزیابی استراتژی‌های بانک را داشته و واحدها می‌توانند برنامه‌های عملیاتی و سالیانه خود را با کمک آن تدوین کنند.

    دکتر عظیم نوید تهرانی ـ معاون طرح و توسعه بانک دی ـ در این مراسم با تقدیر از واحدهای مختلف بانک برای شرکت در فرآیند تدوین برنامه و بودجه سال 1395 به معرفی شرکت روشمند به عنوان ارائه دهنده نرم افزار جامع مدیریت برنامه ریزی استراتژیک و بودجه پرداخت و تاکید کرد: استفاده بانک از نرم‌افزارهایی چون پوینتر در برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی که به شکل سیستمی انجام می‌شود، فواید بسیاری دارد.

    وی با ارائه گزارشی از روند برنامه ریزی برای سال 1395 به بیان فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه نصب و راه اندازی نرم افزار پوینتر پرداخت و بومی سازی آن را برای بانک دی تشریح کرد.

    معاون طرح و توسعه بانک دی با بیان اینکه نرم افزار پوینتر به منظور تدوین، جاری سازی و ارزیابی استراتژی‌های بانک دی بکار گرفته شده است، تصریح کرد: با استفاده از این نرم‌افزار در فاز برنامه‌ریزی استراتژیک امکان مشارکت و همکاری واحدهای سازمان در تدوین چشم‌انداز، ماموریت‌، اهداف و استراتژی‌های کلان سازمان فراهم می‌شود.

    به گفته تهرانی همچنین به منظور تدوین برنامه‌های عملیاتی و سالیانه واحدها می‌توان از نرم افزار پوینتر استفاده کرد به گونه‌ای که همراستایی و همسویی با استراتژی‌های کلان بانک حفظ شده و کلیه واحدها به صورت مشارکتی در تدوین برنامه‌های عملیاتی و سالیانه خود همسو با استراتژی‌های سازمان نقش‌آفرینی کنند.

    وی با بیان اینکه با تلاش کارشناسان بانک دی و شرکت طراح ماژول بودجه‌ریزی نیز به این نرم افزار اضافه شده است، اظهار کرد: با کمک این نرم‌افزار برای هر یک از برنامه‌‎های تدوین شده می‌توان در سرفصل‌های مشخص فرآیند بودجه ریزی را اعمال کرد. در نهایت فرآیند پایش برنامه‌های سالیانه با استفاده از نرم افزار پوینتر مبتنی بر کنترل پروژه باعث افزایش دقت در محاسبات و سرعت در ارائه گزارش‌های پایش فصلی خواهد شد.

    به گفته وی این نرم افزار همچنین در حوزه ارائه گزارش‌های متنوع و داشبوردینگ بسیار توانمند بوده و می‌تواند گزارش‌هایی در سطوح مختلف و ابعاد متفاوت تولید و تبدیل به نمودار، روند و مواردی از این دست کند

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو