عصر بازار

جدیدترین تحلیل تکنیکال از قیمت طلا

عصر اعتبار- تحلیل تکنیکال نشان می دهد سطح مقاومتی قیمت طلا ۱۲۱۳ دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت تا ۱۲۱۷ دلار افزایش خواهد یافت.

جدیدترین تحلیل تکنیکال از قیمت طلا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت در دامنه 17 دلاری در نوسان خواهد بود.
    قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1200 تا 1217 دلار در نوسان خواهد بود

    قیمت طلا که در 3 روز گذشته به طور متوالی با کاهش روبرو شده بود، شب گذشته پس از انتشار متن مذاکرات نشست فدرال رزرو آمریکا بار دیگر با افزایش نسبی همراه شد و به بیش از 1200 دلار رسیده است.

    بر اساس این گزارش متن مذاکرات نشست ژانویه فدرال رزرو آمریکا نشان می دهد که مقام های این بانک نگرانی زیادی نسبت به تاثیرات منفی کاهش رشد اقتصادی جهان و نوسانات شدید شاخص سهام بازارهای مالی بر اقتصاد آمریکا دارند و این مساله می تواند تصمیم آنها برای افزایش نرخ بهره در سال 2016 میلادی را با تغییراتی روبرو کند.

    به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، در شرایط کنونی که نرخ تورم در آمریکا نیز به سطح 2 درصدی نرسیده است، احتمال اینکه نرخ بهره فدرال رزرو در کوتاه مدت با افزایش روبرو شود، کمتر شده است.

    تحلیل تکنیکال نشان می دهد سطح مقاومتی قیمت طلا 1213 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت تا 1217 دلار افزایش خواهد یافت.

    سطح حمایتی قیمت طلا نیز در کوتاه مدت 1203 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1200 دلار کاهش خواهد یافت.

    جیمز بولارد رئیس فدرال رزرو سنت لوییس نیز تاکید کرد: با توجه به کاهش نرخ تورم و نوسانات شاخص سهام در بازارهای بین المللی، افزایش نرخ بهره آمریکا هوشمندانه و منطقی نخواهد بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی